שתף קטע נבחר
 

אלפי טויוטה קורולה ואוריס למוסך בגלל כרית אוויר

יבואנית מותג הרכב היפני תזמין 7,746 מכוניות למוסכים המורשים כדי לבדוק או לתקן במידת הצורך את מערכת הבטיחות החשובה. כל המכוניות שיוזמנו למוסך יוצרו בין 2006 ו-2012

יוניון מוטורס מרחיבה את קריאת התיקון לכריות האוויר בדגמיה השונים. יבואנית מותג הרכב טויוטה תזמין למוסכי הרשת המורשים 7,746 מכוניות מדגמי קורולה ואוריס שיוצרו בין דצמבר 2006 ודצמבר 2012, לצורך תיקון יחידת ניפוח כרית האוויר המותקנת מול הנוסע.

 

איך עובדת כרית אוויר

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

טויוטה סובלת מכרית האוויר של טאקאטה:

מגה-ריקול בטיחותי בישראל: 48 אלף מכוניות טויוטה למוסך  

35 אלף מכוניות מדגם טויוטה קורולה יוזמנו למוסך בישראל

טויוטה ולקסוס בריקול ענק בישראל - כ-80 אלף כלי רכב 

קריאת תיקון ענקית: טויוטה מזמינה 12.5 אלף מכוניות למוסך

 

לדברי יוניון מוטורס, קריאה התיקון "הוכרזה על ידי היצרנית בכדי לוודא תקינות ההתקנה של יחידת ניפוח כרית אוויר נוסע. במסגרת הקריאה תיבדק יחידת הניפוח ובמידת הצורך תורכב מחדש". יש להזכיר כי מדובר ביחידת הניפוח של כריות האוויר מתוצרת טאקאטה היפנית, בה התגלו בעיות כבר לפני מספר שנים.

 

לסיבה המדויקת לבעיות היו עד כה מספר גרסאות - בהתאם ליצרנית הרכב הרלוונטית - אך התוצאה במקרה של תקלה זהה: בזמן תהליך ניפוח כרית האוויר כתוצאה מתאונה, מוטחים חלקי מתכת לתא הנוסעים ועלולים לפגוע בנוסעים. ביוניון אומרים כי פעולת בדיקת תקינות יחידת ניפוח כרית האוויר תארך כרבע שעה וכי הזמן הנדרש להרכבה מחדש יסתיים לאחר כשעה וחצי. הודעה לבעלי כלי הרכב הרלוונטיים תישלח בדואר, אך ניתן גם לברר מעורבות בריקול באמצעות האזור המתאים באתר היבואנית

 

יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים