ארקיע מכשירה דיילים לקראת הטיסות לבנגקוק
בחודש הבא תשיק החברה הישראלית את הקו לבירת תאילנד. כל 100 הדיילים עברו הכשרה מעשית לעבודה בבואינג 767. ואיך המחירים יחסית לאל על? בדקנו
כל 100 הדיילים של ארקיע עברו בשבועות האחרונים הכשרה מעשית לעבודה במטוס בואינג 767 לקראת תחילת הפעלת טיסות של החברה לבנגקוק בסוף יולי.
בימים הקרובים ייצאו הדיילים בהדרגה לאיטליה על מנת לעבור את ההכשרה המעשית. כל הדיילים בטיסות שתפעיל ארקיע יהיו ישראלים, ואילו הטייסים יהיו עובדי חברת התעופה האיטלקית NEOS, שכן לצורך הפעלת הקו לבנגקוק חכרה ממנה ארקיע מטוס. מדובר בבואינג 767-300 ובו מחלקת עסקים עם 11 מושבים ומחלקת תיירים עם 263 מושבים. מערכת הבידור במטוס תעביר לנוסעים תכנים של חברת "הוט" למכשירים הניידים שברשותם.
בחודשים יולי ואוגוסט תבצע ארקיע שתי טיסות שבועיות בין תל אביב לבנגקוק. לקראת אמצע ספטמבר תוסיף טיסה שלישית.
בבדיקה שעשינו אתמול מצאנו כי המחיר הנמוך ביותר בארקיע לבנגקוק בחודשי הקיץ היה 801 דולר, והזול ביותר באל על 818 דולר. באוקטובר ונובמבר המחיר הזול ביותר בארקיע הוא 684 דולר, ובאל על 818 דולר.
כרטיסי הטיסה למחלקת התיירים יהיו בשלוש רמות מחירים שכולן כוללות מסירת מזוודה עד 20 קילוגרם וארוחות. הכרטיסים הזולים ביותר יהיו כאלה שלא ניתן לבצע בהם שינויים, כרטיסים גמישים יהיו כאלה שבהם ניתן לבצע שינויים בתשלום ואילו הסוג השלישי יהיו כרטיסים פתוחים שבהם ניתן יהיה לבצע גם הזמנת מושב וגם שינויים ללא תשלום.
נוסעים שירכשו את הכרטיסים המוזלים וירצו להזמין מושב מראש ישלמו 10 דולרים עבור מושב רגיל ו-90 דולרים עבור מושב מועדף – כזה שבו יש מירווח רגליים גדול במיוחד.
מנכ"ל ארקיע, ניר דגן: "הביקושים לטיסות מיום פתיחת המכירה מראים שאנו מביאים בשורה צרכנית למי שרוצים לטוס למזרח בטיסה ישירה".