שתף קטע נבחר
 

אסטון מרטין ראפיד AMR - כי רגילה בטח משעממת אתכם

יצרנית רכבי הספורט הבריטית חושפת גרסת קצה לראפיד הוותיקה, במהדורה מוגבלת ל-210 יחידות. עם עוד 43 כ"ס וכיול שונה למערכות ההנעה המיתלים והבלמים. בישראל היא תוצע בהזמנה מיוחדת

אסטון מרטין חושפת גרסת AMR (ר"ת Aston Martin Racing) קיצונית לראפיד הוותיקה, במהדורה מוגבלת של 210 יחידות ולקראת הפסקת ייצור הדגם ב-2020, יותר מעשור לאחר שהושק לראשונה. בבריטניה יהיה מחירה של ה-AMR גבוה בכ-220 אלף שקלים (לפני מיסים) מראפיד S, שתג המחיר שלה עומד על 1.6 מיליון שקל. לדברי היבואנית, ה-AMR תוצע כאן בהזמנה מיוחדת.

אסטון מרטין ראפיד AMR ()

אסטון מרטין ראפיד AMR ()

מנוע ה-V12 הוותיק והאטמוספרי בנפח 6.0 ליטר של אסטון מפיק כאן 595 כ"ס, 43 כ"ס יותר מאשר בראפיד S, תודות למערכת יניקה ופליטה שונות ועדכון למחשב ניהול המנוע. נתון המומנט נותר זהה (64.2 קג"מ) וכך גם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית המותקנת מאחור, ומשגרת כוח לגלגלים האחוריים.

אסטון מרטין ראפיד AMR ()
במפתיע, למרות תוספת הכוח נותר זמן הזינוק המוצהר ל-100 קמ"ש זהה (4.4 שניות), וכך גם המהירות המרבית שכמעט ולא השתנתה (330 קמ"ש). אסטון בחרה לטפל ביכולת הדינמית בעזרת מיתלים קשיחים יותר שהנמיכו את המרכב בסנטימטר (עם בולמי זעזועים אדפטיביים כמו בדגם הרגיל), צמיגי מישלין פיילוט ספורט דביקים ובלמים קרמיים.


אסטון מרטין ראפיד AMR ()

עיצובית נבדלת ה-AMR בסבכה קדמית ענקית בגימור רשת (פסים ברגילה), פנסי ערפל עגולים בפגוש הקדמי, מסיטי רוח שונים, חישוקי "21 ייחודיים ("20 בדגם הרגיל), רביעיית מפלטים, ספוילר קטן בקצה תא המטען ותוספת פס ירוק זרחני לאורך הרכב וחלקי מרכב שונים. בתא הנוסעים יש מושבי ספורט תומכים בריפוד אלקנטרה, גימורי קרבון ונגיעות צבע זרחני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים