שתף קטע נבחר
 

פצצת המהירות של דודג' נחשפה רשמית

כמעט 330 קמ"ש, כ-800 כ"ס, זינוק מעמידה ל-100 בזמן שיותיר את מרבית מכוניות הספורט הרחק מאחור ושם רב משמעותי: דודג' צ'אלאנג'ר חתול השאול אדום העין

דודג' מעדכנת את הצ'אלנג'ר, מכונית הקופה הוותיקה שהוצגה לפני כעשור וזוכה כעת לגרסה נוספת בשם הלקאט רדאיי (Hellcat Redeye) כוחנית. בסמל"ת, יבואנית המותג, נמסר כי שיווק הרכב נמצא בבחינה.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הרדאיי עושה שימוש במנוע V8 בנפח 6.2 ליטר המגיע ישירות מהדימון שייצורה הופסק בחודש שעבר. גם כאן עבר המנוע סדרת שינויים בהשוואה להלקאט הרגילה, לרבות שילוב מגדש-על גדול יותר, טלטלים ובוכנות מחוזקים ותזמון שסתומים, הזרקת דלק ומערכת סיכוך שונים.

דודג' צאלנג'ר הלקאט רדאיי ()
התפוקה המרבית עומדת על 797 כ"ס 11 כ"ס פחות מהדמון אבל 80 כ"ס יותר מהלקאט רגילה. הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית ואפשרות בחירה בין שני יחסי העברה סופיים רגיל (2.62) או קצר (3.09) המשפר את יכולת השיגור - כך דודג'. הביצועים: זינוק ל-96 קמ"ש (60 מייל לשעה) ב-3.4 שניות ומהירות מרבית של 326 קמ"ש.


דודג' צאלנג'ר הלקאט רדאיי ()
הרדאיי מצוידת במערכת ניהול מצבי נהיגה מתוחכמת ומאפשרת גם לנטרל את הבלמים האחוריים בהפעלת הקדמיים כדי לחמם את הצמיגים האחוריים לפני מיאוץ לרבע מייל, או סתם להעלותם בעשן. בנוסף, לאחר שימוש אינטנסיבי ניתן להפעיל מערכת המסייעת בקירור המנוע ותיבת ההילוכים ולשנות את מפת ניהול המנוע להספק מופחת (500 כ"ס) ההופך את הרכב לנעים יותר בשימוש יומיומי.


דודג' צאלנג'ר הלקאט רדאיי ()
 

ההלקאט הרגילה והרדאיי זוכות כעת למרכב רחב ב-8.8 ס"מ מצ'אלנג'ר רגילה, צמיגי פירלי P-זירו, בולמי זעזועים אדפטיביים ובלמים של ברמבו. ויזואלית הן נבדלות במכסה מנוע עם צמד כונסי אוויר, כהומאז' למכוניות השרירים האמריקאיות משנות השבעים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים