ב.מ.וו Z4 חדשה - אצלנו בתחילת 2019
הרודסטר של ב.מ.וו תחזור לאולמות התצוגה אחרי היעדרות של כמעט שנתיים. מבטיחה להציע יכולת דינמית גבוהה מקודמתה ולהתחרות בפורשה בוקסטר
ב.מ.וו חשפה בסוף השבוע את ה-Z4
החדשה, ועשתה זאת כצפוי בתערוכת הרכב הקלאסי-אקזוטי בפיבל ביץ', קליפורניה. הדור שלישי לרודסטר של היצרנית יחזור לאולמות התצוגה לאחר היעדרות ארוכה, שכן ייצור הדור הקודם הופסק
בסוף 2016. לישראל היא תגיע ברבעון הראשון של 2019.
ב.מ.וו לא חושפת עדיין פרטים טכניים מלאים, אותם היא שומרת לתערוכת הרכב בפריז. מהתמונות הרשמיות שמתפרסמות כעת לראשונה ניתן להבחין כי היא שומרת על קווי אב הטיפוס שהוצג בשנה שעברה, עם חזית כוחנית הכוללת יחידות תאורה חדות (בשונה מהמקובל בשאר דגמי היצרנית), סבכת רשת-כליות גדולה ופתחיי אוורור גדולים בפגוש הקדמי.
מאחורי בתי הגלגל הקדמיים ניתן להבחין בפתח אוורור ענק, והם מחפים על חישוקי "19 שחורים. דלת תא המטען מוסטת מעט מעלה ומקומם של צמד צינורות מפלט לא נפקד. תא הנוסעים עבר שדרוג ניכר לעומת הדגם היוצא כולל לוח מחוונים דיגיטאלי, תצוגת נתונים עילית, צג לבקרת האקלים ומסך ענק בחלקה העליון של הקונסולה שנשלט מחוגת iDrive.
המכונית שהוצגה בתערוכה היא גרסת M40i הבכירה - בינתיים לפחות - שמצוידת במנוע מוכר - טורבו-בנזין עם שישה צילינדרים בטור ונפח של 3.0 ליטר, 340 כ"ס לגלגלים האחוריים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית ודיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני. היצרנית מפרסמת רק את נתון התאוצה ל-100 קמ"ש (4.6 שניות), מהיר בשתי עשיריות מה-Z4 35is, הגרסה החזקה ביותר של הדגם היוצא.
ב.מ.וו Z4