טויוטה: האוריס הופכת לקורולה
טויוטה חושפת את הקורולה סטיישן המחליפה את האוריס סטיישן. היא מציע עיצוב דינמי ועדכני, יחידות הנעה חדשות והבטחה לתא הנוסעים המרווח בקטגוריה. לישראל תגיע במחצית הראשונה של 2019
טויוטה חושפת תמונות ופרטים ראשונים על גרסת סטיישן לאוריס, שתכונה מעתה בשוק האירופאי והישראלי קורולה. לדברי יוניון מוטורס היבואנית, גרסאות ההאצ'בק
שנחשפה בתערוכת ג'נבה מוקדם יותר השנה והסטיישן שתוצג בתערוכת פריז בתחילת אוקטובר ינחתו כאן במחצית הראשונה של 2019.
בדומה להאצ'בק גם הקורולה סטיישן (מכונה ST) מתבססת על פלטפורמת TNGA העדכנית המשותפת גם לפריוס ול-C-HR. בסיס הגלגלים עומד על 270 ס"מ, 10 ס"מ יותר מהאוריס ST היוצאת, ומבטיח את מרווח הרגליים הטוב בקטגוריה לנוסעים מאחור. תא המטען גדל ב-68 ליטר עם 598 ליטר בסך הכל.
טויוטה קורולה ST