שתף קטע נבחר
 

טויוטה: האוריס הופכת לקורולה

טויוטה חושפת את הקורולה סטיישן המחליפה את האוריס סטיישן. היא מציע עיצוב דינמי ועדכני, יחידות הנעה חדשות והבטחה לתא הנוסעים המרווח בקטגוריה. לישראל תגיע במחצית הראשונה של 2019

טויוטה חושפת תמונות ופרטים ראשונים על גרסת סטיישן לאוריס, שתכונה מעתה בשוק האירופאי והישראלי קורולה. לדברי יוניון מוטורס היבואנית, גרסאות ההאצ'בק שנחשפה בתערוכת ג'נבה מוקדם יותר השנה והסטיישן שתוצג בתערוכת פריז בתחילת אוקטובר ינחתו כאן במחצית הראשונה של 2019.

טויוטה קורולה ST ()
בדומה להאצ'בק גם הקורולה סטיישן (מכונה ST) מתבססת על פלטפורמת TNGA העדכנית המשותפת גם לפריוס ול-C-HR. בסיס הגלגלים עומד על 270 ס"מ, 10 ס"מ יותר מהאוריס ST היוצאת, ומבטיח את מרווח הרגליים הטוב בקטגוריה לנוסעים מאחור. תא המטען גדל ב-68 ליטר עם 598 ליטר בסך הכל.


טויוטה קורולה ST ()
הקורולה סטיישן מקבלת עיצוב דינמי מקודמתה עם יחידות תאורה חדות מלפנים ומאחור, ופגוש קדמי עם פתח אוורור גדול. גם עיצוב הפנים התעדכן עם מסך מגע גדול בקונסולה המרכזית, צביעה דו גוונית ושימוש בחומרים איכותיים. חלון השמש הפנוראמי כולל כעת גם אפשרות פתיחה ויש גם טעינה אלחוטית לסמארטפון ותצוגת נתונים עלית. טויוטה לא פרסמה את היצע אבזור הבטיחות, אך זו צפויה להציע את מערכת TSS המתקדמת של היצרנית שכוללת בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וכו'.


טויוטה קורולה ST ()
היצע המנועים כולל טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר (116 כ"ס) וגרסאות היברידיות בשילוב מנוע בנזין 1.8 ליטר (122 כ"ס) מהדגם היוצא או בשילוב 2.0 ליטר (180 כ"ס) שתהיה החזקה בהיצע. כל המנועים ישודכו לתיבת הילוכים רציפה. טויוטה לא פרסמה כל נתוני ביצועים.


טויוטה קורולה ST ()
   

טויוטה מציינת שהפלטפורמה החדשה קשיחה מקודמתה ומתלה אחורי חדש (בתצורת רב חיבורי לעומת עצמות עצה) מביאים לשיפור נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש. בנוסף לכך יוצעו כאופציה בולמי זעזועים אדפטיביים המשנים את קשיחותם ואמורים לשפר עוד יותר את איכויות הנסיעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים