שתף קטע נבחר
 

קיה פרו סיד חדשה - השיווק בישראל מוטל בספק

הסיד המסוגננת של קיה מתעדכנת, עם מראה רענן ושינויים נוספים. ביבואנית המותג לישראל טרם הוחלט האם לשווקה כאן

קיה חשפה פרו-סיד חדשה, עם מרכב שוטינג-ברייק ("סטיישן ספורטיבית" בלשון עממית) לעומת שלוש דלתות בפרו-סיד הקודמת. בנוסף חשפה היצרנית גם גרסת GT ספורטיבית לסיד האצ'בק עם חמש דלתות. מטלקאר, יבואנית המותג, נמסר כי טרם ידוע האם גרסאות אלו יוצעו כאן.

קיה פרו סיד ()

קיה פרו סיד ()

לפרו סיד בסיס גלגלים זהה לגרסאות האחרות, אבל בהשוואה לסטיישן הרגילה היא ארוכה בכחצי ס"מ ונמוכה ב-4 ס"מ. בחרטום היא נבדלת בפגוש שונה עם פתחי אוורור מודגשים וחישוקים שונים בגודל "18. עיקר השינוי הוא באחוריים עם קורה C המשתפלת בחדות לאחור אשר מקנה לה פרופיל ייחודי, יחידות תאורה הנמתחות לכל רוחב דלת תא המטען ומייצרות אשליית רוחב וצמד פתחי מפלט מדומים. תא המטען נפגע רק במעט על מזבח העיצוב ומציע נפח של 594 ליטר.

קיה פרו סיד ()

היצע המנועים יהיה זהה לסיד הרגילה, טורבו-בנזין שלושה צילינדרים בנזין בנפח 1.0 ליטר (120 כ"ס) וארבעה צילינדרים בנפח 1.4 ליטר (140 כ"ס), או טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר (136 כ"ס). כל המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמד בבנזין הגדול ובדיזל.

קיה סיד GT ()
הפרו סיד והסיד האצ'בק יקבלו גם גרסת GT חזקה יותר, אך לא ספורטיבית כמו האחות הקוריאנית – יונדאי i30N. מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר מפיק 204 כ"ס כמו ב-GT היוצאת, אך כעת הוא משודך גם לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד בנוסף לשישה הילוכים ידנית.


קיה סיד GT ()
 

בנוסף, ה-GT זוכה למיתלים קשיחים יותר המאפשרים גם הנמכת המרכב בכחצי ס"מ, הגה מהיר יותר (2.44 סיבובים מקצה לקצה), בלמים גדולים יותר (320 מ"מ מלפנים), צמיגי מישלין פיילוט ספורט 4 וכיול שונה לבקרת היציבות שכוללת גם הכוונת מומנט על ידי בלימה באופן שמדמה פעולת דיפרנציאל מוגבל החלקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים