שתף קטע נבחר
 

נחשפה: רנו מגאן RS כבר בישראל

הגרסה הלוהטת של המשפחתית הקומפקטית הגיעה למחסני היבואנית וממתינה לתחילת השיווק. תג המחיר צפוי לעמוד על כ-235 אלף שקלים

רנו מגאן RS חדשה, דור שלישי לגרסת הביצועים של המשפחתית הקומפקטית, נחתה בישראל לצרכי תקינה. שיווק סדיר יתחיל בתחילת בשנה הבאה עם תג-מחיר שיעמוד על כ235 אלף שקלים.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

המגאן RS תתמודד מול מתחרות שמשווקת כאן זה מכבר דוגמת פולקסווגן גולף GTIפיז'ו 308 GTIהונדה סיוויק טייפ R ו סיאט לאון קופרה - האחרונה נושאת בתואר הנמכרת ביותר בקטגוריה בעתיד תצטרף לחבורה יונדאי i30N שצפויה לנחות כאן בקרוב.

ה-RS נושאת בחרטומה מנוע 1.8 ליטר טורבו-בנזין המפיק 280 כ"ס, ומעביר את הכוח לגלגלים הקדמיים בעזרת תיבת שישה הילוכים ידנית או שישה הילוכים כפולת-מצמד (לראשונה ב-RS). הזינוק עומד בשני המקרים על 5.8 שניות ל-100 קמ"ש, המהירות המרבית על 250 קמ"ש מרביים ברובוטית, 255 קמ"ש בידנית.

 

רנו מגאן RS (צילום: אוראל יעקבסברג)
(צילום: אוראל יעקבסברג)

 

בשונה מקודמותיה, מגאן RS החדשה מוצעת רק בגרסת חמש דלתות, בניסיון להרחיב את קהל היעד לעומת ה-RS הקודמת ששווקה רק בתצורת שלוש דלתות. חידוש נוסף במכונית הוא מערכת היגוי אקטיבי לגלגלים האחוריים, הפונים בזווית הפוכה לגלגלים הקדמיים (2.7 מעלות) עד מהירות של 60 קמ"ש - או 100 קמ"ש בבחירה במצבי "ספורט" או "מסלול" - במטרה לשפר את חדות הכניסה לפניה. במהירות גבוהה יותר הם פונים בזווית מקבילה (מעלה אחת) לגלגלים הקדמיים ובכך מאפשרים יציבות כיוונית גבוהה יותר.

רנו מגאן RS (צילום: אוראל יעקבסברג)
(צילום: אוראל יעקבסברג)

 

מתלה קדמי מתוחכם שהוצע גם במגאן הקודמת ("independent steering axis front suspension") ממזער את לוחמת ההגה תחת האצה חזקה. בשונה ממרבית מתחרותיה, המגאן לא מציעה בולמי זעזועים אדפטיביים המאפשרים קשיחות משתנה, אלא יחידות פרוגרסיביות עם יחס קבוע.

 

רנו מגאן RS (צילום: אוראל יעקבסברג)
(צילום: אוראל יעקבסברג)

 

המכונית שהגיע לתקינה היא גרסת RS בסיסית, בעוד השיווק הסדיר יהיה של גרסת "קאפ" המיועדת לדברי רנו גם לנהיגת מסלול, ועל כן היא מכוילת באופן נוקשה יותר, מצוידת בחישוקי "19 קלים ("18 ב"ספורט") החוסכים 1.8 ק"ג, צמיגים רחבים יותר (245 מ"מ לעומת 235), ודיפרנציאל טורסן מוגבל החלקה.

 

אבזור בטיחות כמו בלימה אוטונומית במצבי חירום, התראת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, תאורה דינמית והתראת שטחים מתים, מוצע באירופה כאופציה בתשלום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוראל יעקבסברג
רנו מגאן RS
צילום: אוראל יעקבסברג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים