שתף קטע נבחר

הכי ישראלי שיש: 3 מ-4 בוחרים "קפה קפה"

מחקר‭ ‬מיצוב‭ ‬שנערך‭ ‬על‭ ‬ידי‭ ‬שילוב‭ ‬I²R‭ ‬חשף‭ ‬כי‭ ‬3‭ ‬מתוך‭ ‬4‭ ‬ישראלים‭ ‬מציינים‭ ‬את‭ ‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬כשהם‭ ‬חושבים‭ ‬על‭ ‬בילוי‭ ‬בבית‭ ‬קפה. ‬עם‭ ‬הנתונים‭ ‬האלו‭ ‬יצאה‭ ‬הרשת‭ ‬למהלך‭ ‬שדרוג‭ ‬החוויה‭ ‬הקולינרית‭ ‬והשיקה‭ ‬תפריט‭ ‬חדש‭ ‬עם‭ ‬חומרי‭ ‬גלם‭ ‬טריים‭ ‬ואיכותיים‭ ‬ומגע‭ ‬של‭ ‬שף

בשיתוף Superbrands

 

הסניף הראשון של בית‭ ‬הקפה‭ ‬Café Café‭ ‬נפתח בכיכר מסריק בתל אביב בשנת 2001. כיום, מונה הרשת, שייסדו רונן נמני ‬ובת‭ ‬זוגו‭ ‬מיקי‭ ‬טיל,‬144‭ ‬ סניפים‭ ‬ברחבי‭ ‬הארץ, ‬המופעלים‭ ‬באמצעות‭ ‬זכיינים.

 

‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬צמחה‭ ‬להיות‭ ‬קבוצת‭ ‬בתי‭ ‬הקפה‭ ‬והמסעדות‭ ‬הגדולה‭ ‬בישראל‭ ‬והיא‭ ‬כוללת‭ ‬12‭ ‬מותגים, ‬בהם: ‬קפה‭ ‬קפה‭, ‬קפה‭ ‬קפה GO‭‬, לחם‭ ‬ארז, Fresh Kitchen, לחם בשר, רובן, כספי, ווק אווי, נגיסה, סחבק ועוד. הקבוצה, בניהולו של נעם צימרמן, שמה לה למטרה להוביל את הענף ולהיות הבחירה המועדפת לבילוי, תוך שמירה על סטנדרטים של מצוינות באיכות המזון ובשירות.

 

מותגי על נוספים בערוץ Superbrands:

 

בשנים‭ ‬האחרונות‭ ‬חיזקה‭ ‬רשת‭ ‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬את‭ ‬אסטרטגיית‭ ‬המותג‭ ‬ואת‭ ‬השפה‭ ‬התקשורתית‭ ‬שלה‭ ‬כבית‭ ‬קפה‭-‬מסעדה‭ ‬איכותי‭ ‬המשלב‭ ‬חוויה‭ ‬קולינרית‭ ‬לצד‭ ‬יחס‭ ‬אישי‭ ‬ושירות‭ ‬ממוקד‭ ‬לקוח.

 

הסביבה‭ ‬התחרותית

בישראל‭ ‬פועלות‭ ‬מספר‭ ‬רשתות‭ ‬בתי‭ ‬קפה‭ ‬בפריסה‭ ‬ארצית‭ ‬לצד‭ ‬מאות‭ ‬בתי‭ ‬קפה‭ ‬עצמאיים. ‬ענף‭ ‬בתי‭ ‬הקפה‭ ‬והמסעדות‭ ‬בישראל‭ ‬מתאפיין‭ ‬מצד‭ ‬אחד‭ ‬בביקוש‭ ‬גבוה‭ ‬של‭ ‬הישראלים‭ ‬לבילוי‭ ‬ואכילה‭ ‬מחוץ‭ ‬לבית, ‬ומצד‭ ‬שני‭ ‬בתחרות‭ ‬גבוהה‭ ‬אשר‭ ‬חושפת‭ ‬את‭ ‬העוסקים‭ ‬בו‭ ‬לסיכון‭ ‬עסקי‭ ‬גדול. ‬לכן, ‬נדרשת‭ ‬לא‭ ‬רק‭ ‬יצירתיות‭ ‬בתפריט‭ ‬ובחוויית‭ ‬הבילוי, ‬אלא‭ ‬גם‭ ‬חדשנות ומיומנויות‭ ‬ניהול‭ ‬ושירות‭ ‬גבוהות. ‬

 

האתגרים‭ ‬השיווקיים

מנתוני‭ ‬מחקר‭ ‬מיצוב‭ ‬שנערך‭ ‬על‭ ‬ידי‭ ‬מכון‭ ‬המחקר‭ ‬שילוב I²R‬, עולה‭ ‬כי‭ ‬המודעות‭ ‬למותג‭ ‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬גבוהה‭ ‬ביותר: שלושה מתוך ארבעה‭ ‬נשאלים‭ ‬ציינו‭ ‬את‭ ‬השם‭ ‬והעידו‭ ‬על‭ ‬עצמם‭ ‬כמבקרים‭ ‬ברשת‭ ‬בתדירות‭ ‬כלשהי. ‬עוד‭ ‬עלה‭ ‬מהמחקר ‬כי‭ ‬בקרב‭ ‬המגזר‭ ‬הדתי, ‬הרשת‭ ‬אף‭ ‬נתפסת‭ ‬כמסעדה‭ ‬ולא‭ ‬רק‭ ‬כבית‭ ‬קפה. ‬תוצאות‭ ‬המחקר‭ ‬הובילו‭ ‬את‭ ‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬לפעול‭ ‬לחיזוק‭ ‬החוויה‭ ‬הקולינרית‭ ‬וחיזוק‭ ‬המסר‭ ‬לפיו‭ ‬הרשת‭ ‬היא‭ ‬הרבה‭ ‬יותר‭ ‬מבית‭ ‬קפה. ‬בעקבות‭ ‬כך‭ ‬יצאה‭ ‬הרשת‭ ‬בקמפיין‭ ‬שתיקשר‭ ‬כי‭ ‬ניתן‭ ‬למצוא‭ ‬בסניפיה‭ ‬מנות‭ ‬משובחות‭ ‬ואיכותיות‭ ‬המתאימות‭ ‬למגוון‭ ‬צרכים‭ ‬‮–‬‭ ‬ממנות‭ ‬קלילות‭ ‬לפגישות‭ ‬עבודה, ‬דרך‭ ‬ארוחות‭ ‬עסקיות‭ ‬ועד‭ ‬לארוחות‭ ‬מלאות‭ ‬למפגשים‭ ‬חברתיים‭ ‬ולאירועים‭ ‬משפחתיים. ‬הקמפיין‭ ‬שם‭ ‬דגש‭ ‬על‭ ‬בחירת‭ ‬חומרי‭ ‬גלם‭ ‬טריים‭ ‬ואיכותיים‭ ‬עם‭ ‬מגע‭ ‬של‭ ‬שף, ‬תוך‭ ‬מתן‭ ‬דגש‭ ‬על‭ ‬חוויית‭ ‬הלקוח‭ ‬ברשת‭.‬

סופרברנדס יקבי ברקן ()
 

הפתרונות‭ ‬היצירתיים

שדרוג‭ ‬החוויה‭ ‬הקולינרית.‬‭ ‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬החלה‭ ‬לשדרג‭ ‬את‭ ‬התפריט‭ ‬בשנה‭ ‬שעברה, ‬בדגש‭ ‬על‭ ‬ארוחות‭ ‬מגוונות‭ ‬המתאימות‭ ‬לכל‭ ‬שעות‭ ‬היום‭ ‬ולמגוון‭ ‬רחב‭ ‬של‭ ‬טעמים. ‬התפריט‭ ‬החדש‭ ‬נחלק‭ ‬למספר‭ ‬קטגוריות, ‬בהן‭ ‬מנות‭ ‬ראשונות, ‬מנות‭ ‬עיקריות, ‬פסטות, ‬ארוחות‭ ‬בוקר, ‬כריכים,‭ ‬סלטים, ‬ארוחות‭ ‬ילדים‭ ‬וקינוחים. ‬התפריט‭ ‬החדש‭ ‬פותח‭ ‬על‭-‬ידי‭ ‬שף‭ ‬קבוצת‭ ‬קפה‭ ‬קפה,‭ ‬ניר‭ ‬מזרחי, ‬ביחד‭ ‬עם‭ ‬צוות‭ ‬הסו‭-‬שפים‭ ‬בניהולו, ‬תוך‭ ‬התייחסות‭ ‬למגמות‭ ‬קולינריות‭ ‬עדכניות, ‬שילוב‭ ‬טעמים‭ ‬בינלאומיים‭ ‬עם‭ ‬העדפותיו‭ ‬של‭ ‬החך‭ ‬הישראלי ‬ותוך‭ ‬שימת‭ ‬דגש‭ ‬על‭ ‬איכות‭ ‬חומרי‭ ‬הגלם‭ ‬וטריותם‭.‬

 

לאחר‭ ‬הטמעת‭ ‬התפריט‭ ‬בסניפי‭ ‬הרשת‭ ‬יצאה‭ ‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬בקמפיין‭ ‬רחב‭ ‬היקף‭ ‬לתקשור‭ ‬עולם‭ ‬הטעמים‭ ‬החדש‭ ‬בכל‭ ‬אמצעי‭ ‬המדיה‭ - ‬טלוויזיה, ‬דיגיטל, ‬עיתונות,‬‭ ‬שילוט‭ ‬חוצות, ‬רדיו, ‬מהלך‭ ‬יח‭"‬צ‭ ‬תומך, ‬וכן‭ ‬מהלך‭ ‬פרסומי‭ ‬מקיף‭ ‬בקרב‭ ‬המגזר‭ ‬הערבי‭ ‬והמגזר‭ ‬הדתי. ‬במהלך‭ ‬הקיץ‭ ‬האחרון‭ ‬עולה‭ ‬הקמפיין‭ ‬לגל‭ ‬נוסף‭.‬

קפה‭ ‬קפה‭ ‬תורמת‭ ‬לקהילה. ‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬החליטה‭ ‬להגביר‭ ‬את‭ ‬המעורבות‭ ‬שלה‭ ‬בקהילה, ‬וחברה‭ ‬לארגון‭" ‬פתחון‭ ‬לב", ‬המסייע‭ ‬למשפחות‭ ‬נזקקות. ‬במסגרת‭ ‬שיתוף‭ ‬הפעולה‭ ‬מוצע‭ ‬בתפריט‭ ‬הקינוחים "‬לב‭ ‬של‭ ‬שוקולד", ‬קינוח‭ ‬שחלק‭ ‬מהכנסותיו‭ ‬מועברות‭ ‬כתרומה‭ ‬לארגון. ‬הקינוח‭ ‬מוגש‭ ‬בסניפי‭ ‬הרשת ‬וברשתות‭ ‬נוספות‭ ‬בקבוצה. ‬המהלך‭ ‬תוקשר‭ ‬בטלוויזיה‭ ‬בקמפיין‭ ‬חסויות‭ ‬לקראת‭ ‬יום‭ ‬ההתרמה‭ ‬של‭" ‬פתחון‭ ‬לב"‭ ‬ובנכסים‭ ‬הדיגיטליים‭ ‬של‭ ‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬ובו‭ ‬הוזמן‭ ‬הציבור‭ ‬לבוא‭ ‬וליהנות‭ ‬מהקינוח‭ ‬ובכך‭ ‬לתרום‭ ‬לקהילה. ‬הקמפיין‭ ‬קיבל‭ ‬חיזוק‭ ‬במסגרת‭ ‬יח‭"‬צ‭ ‬גם‭ ‬לקראת‭ ‬ט‭"‬ו‭ ‬באב, ‬והזמין‭ ‬את‭ ‬האוהבים‭ ‬לטעום‭ ‬וליהנות‭ ‬מקינוח ‬‮"‬לב‭ ‬של‭ ‬שוקולד"‬‭ ‬בסניפים.

 ‬

פעילות‭ ‬התרומה‭ ‬לקהילה‭ ‬של‭ ‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬באה‭ ‬לידי‭ ‬ביטוי‭ ‬גם‭ ‬במותג "‬חרוצים". ‬במסגרת‭ ‬זו, ‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬מלווה‭ ‬את‭ ‬רשת חרוצים - ‬ביסטרו‭ ‬בר‭ ‬שמשלב‭ ‬מפגש‭ ‬של‭ ‬אנשים‭ ‬מיוחדים‭ ‬ואוכל‭ ‬טוב, ‬ובו‭ ‬עובדים‭ ‬אנשים‭ ‬עם‭ ‬צרכים‭ ‬מיוחדים‭ ‬שמועסקים‭ ‬באמצעות‭ ‬עמותת‭ ‬שקל. ‬רשת‭ ‬חרוצים‭ ‬היא‭ ‬מעין‭ ‬בית‭ ‬ספר‭ ‬לחיים‭ ‬האמיתיים‭ ‬ולהכשרת‭ ‬עובדים‭ ‬בעלי‭ ‬צרכים‭ ‬מיוחדים‭ ‬בעולם‭ ‬המסעדנות‭ ‬למען‭ ‬השתלבותם‭ ‬הנורמטיבית‭ ‬בחברה‭ ‬ובשוק‭ ‬העבודה. ‬כיום, ‬לחרוצים‭ ‬יש‭ ‬בית‭ ‬קפה‭ ‬מרכזי‭ ‬בירושלים‭ ‬ומספר‭ ‬סניפים‭ ‬בתוך‭ ‬בתי‭ ‬ספר‭ ‬תיכוניים‭ ‬בעיר. ‬

הרשת‭ ‬מסייעת‭ ‬לחרוצים‭ ‬בליווי‭ ‬עסקי, ‬בניית‭ ‬תפריטים, ‬שיווק, ‬פרסום‭ ‬ומיתוג, ‬קניינות‭ ‬ועוד. ‬זאת, ‬במטרה‭ ‬לחזק‭ ‬ולפתח‭ ‬את‭ ‬חרוצים‭ ‬לרשת‭ ‬החברתית‭ ‬הראשונה‭ ‬בישראל‭ ‬בפריסה‭ ‬ארצית‭ ‬נרחבת. ‬

סופרברנדס יקבי ברקן ()
 

עולמות‭ ‬התוכן‭ ‬הדיגיטליים

בשנה‭ ‬האחרונה‭ ‬המשיכה‭ ‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬לפתח‭ ‬את‭ ‬נכסיה‭ ‬הדיגיטליים‭ ‬השונים, ‬ולשמור‭ ‬על‭ ‬קשר‭ ‬עם‭ ‬לקוחותיה‭ ‬ברשתות‭ ‬החברתיות‭ ‬באמצעות‭ ‬תוכן‭ ‬ואינטראקציה.‬‭ ‬הקמפיין‭ ‬המרכזי‭ ‬בדיגיטל‭ ‬היה‭ ‬מהלך‭ ‬משלים‭ ‬לקמפיין‭ ‬המוביל‭ ‬של‭ ‬הרשת, ‬שבסיסו‭ - ‬שדרוג‭ ‬החוויה‭ ‬הקולינרית‭ ‬לצד‭ ‬איכות, ‬יחס‭ ‬אישי‭ ‬ושירות‭ ‬ממוקד‭ ‬ללקוח, ‬תחת‭ ‬המסר "‬משהו‭ ‬חדש‭ ‬קורה‭ ‬בקפה‭ ‬קפה". ‬המהלך‭ ‬הדיגיטלי‭ ‬רחב‭ ‬ההיקף‭ ‬כלל‭ ‬הקמת‭ ‬מתחם‭ ‬תוכן‭ ‬מושקע‭ ‬וממותג, ‬שהציג‭ ‬כתבות‭ ‬תוכן, ‬סרטונים‭ ‬קולינריים, ‬מתכונים, ‬מדיה‭ ‬בכל‭ ‬רחבי‭ ‬האתר‭ ‬ועוד.

 

‬המתחם‭ ‬העביר‭ ‬את‭ ‬החוויה‭ ‬החדשה‭ ‬בקפה‭ ‬קפה‭ ‬והציג‭ ‬את‭ ‬המנות‭ ‬החדשות‭ ‬וחומרי‭ ‬הגלם‭ ‬הטריים. ‬המהלך‭ ‬כלל‭ ‬גם‭ ‬שיתוף‭ ‬פעולה‭ ‬עם‭ ‬חברת "‬ארטימדיה" ‬שהפיצה‭ ‬את‭ ‬סרטון‭ ‬הפרסומת‭ ‬של‭ ‬הקמפיין‭ ‬ברחבי‭ ‬הרשת ‬ו‬באתרים‭ ‬מרכזיים‭ ‬במגזר‭ ‬הדתי, ‬החרדי ו‬הערבי. ‬

שנה‭ ‬טובה‭ ‬לקחת.‬‭ ‬לקראת‭ ‬ראש‭ ‬השנה‭ ‬יצאה‭ ‬רשת‭ ‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬בפעילות‭ ‬ברכות‭ ‬יצירתית‭ ‬במיוחד‭ ‬לשנה‭ ‬החדשה‭ ‬תחת‭ ‬המסר: "‬מחליפים‭ ‬ברכות‭ ‬בכוסות‭ ‬מקפה‭ ‬קפה", ‬והדפיסה‭ ‬על‭ ‬גבי‭ ‬כוסות‭ ‬הטייק‭-‬אווי‭ ‬שלל‭ ‬ברכות, ‬בהן "‬שנה‭ ‬של‭ ‬אהבה", "‬שנה‭ ‬של‭ ‬צמיחה", "שנהיה לראש ולא לזנב" וגם "שנה של הפתעות". ‬במקביל‭ ‬לכוסות‭ ‬שהופצו‭ ‬בסניפי‭ ‬הרשת, ‬לווה‭ ‬המהלך‭ ‬בפעילות‭ ‬דיגיטל, ‬שעודדה‭ ‬את‭ ‬הלקוחות‭ ‬לשלוח‭ ‬זה‭ ‬לזה‭ ‬כוסות‭ ‬ברכה. ‬הרשת‭ ‬צילמה‭ ‬קמפיין‭ ‬בהשתתפות‭ ‬ידוענים‭ ‬ומשפיעני‭ ‬רשת, ‬ואלה‭ ‬הפיצו‭ ‬את‭ ‬הבשורה‭ ‬למאות‭ ‬אלפי‭ ‬עוקבים‭ ‬באינסטגרם‭ ‬ובפייסבוק. ‬שיאו‭ ‬של‭ ‬המהלך‭ ‬היה‭ ‬בסרטון‭ ‬ויראלי‭ ‬מושקע, ‬שבו‭ ‬רגע‭ ‬לפני‭ ‬השנה‭ ‬החדשה‭ ‬הפתיעה‭ ‬הרשת‭ ‬עוברים‭ ‬ושבים‭ ‬עם‭ ‬כוסות‭ ‬קפה‭ ‬ממותגות‭ ‬במתנה. ‬

 

לצאת‭ ‬מהווטסאפ, ‬להגיע‭ ‬לקפה‭ ‬קפה.‬‭ ‬מהלך‭ ‬דיגיטלי‭ ‬נוסף‭ ‬כלל‭ ‬סרטון‭ ‬הומוריסטי‭ ‬שהזמין‭ ‬הורים‭ ‬לקחת‭ ‬הפסקה‭ ‬מה‭"‬חפירות" ‬בקבוצות‭ ‬הווטסאפ‭ ‬של‭ ‬הגן‭/‬בית‭ ‬הספר‭ ‬ולבוא‭ ‬לבלות‭ ‬בקפה‭ ‬קפה.‬‭ ‬המהלך‭ ‬לווה‭ ‬בהטבות‭ ‬ובסדרת‭ ‬תקשורים‭ ‬נוספים‭ ‬לקהל‭ ‬ההורים, ‬וזכה‭ ‬להצלחה‭ ‬רבה.

 ‬

Live Photo. ‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬הייתה‭ ‬מהראשונים‭ ‬לאמץ‭ ‬את‭ ‬טכנולוגיית‭ ‬Photo Live‮ ‬ברשתות‭ ‬החברתיות, ‬בשימוש‭ ‬מקורי‭ ‬שמעביר‭ ‬את‭ ‬המסר‭ ‬בדרך‭ ‬יצירתית‭ ‬וחדשנית. ‬הטכנולוגיה, ‬המיועדת‭ ‬להגביר‭ ‬את‭ ‬מעורבות‭ ‬הגולשים‭ ‬ופועלת‭ ‬במובייל, ‬עובדת‭ ‬כך‭ ‬שכאשר‭ ‬הגולש‭ ‬לוחץ‭ ‬על‭ ‬תמונה‭ ‬סטטית, ‬נחשף‭ ‬וידאו‭ ‬שממשיך‭ ‬לרוץ‭ ‬כל‭ ‬עוד‭ ‬לוחצים‭ ‬על‭ ‬התמונה‭.‬

 

Effect Camera.‬ בחג‭ ‬פורים‭ ‬יצרה‭ ‬הרשת‭ ‬אפקט‭ ‬מסכה‭ ‬באמצעות‭ ‬טכנולוגיית‭ ‬Effect Camera‭ ‬בפייסבוק, ‬שאיפשרה‭ ‬ללקוחות‭ ‬לצלם‭ ‬את‭ ‬עצמם‭ ‬בכל‭ ‬מקום‭ ‬עם‭ ‬מסכת‭ ‬פורים. ‬הרשת‭ ‬יצאה‭ ‬במהלך‭ ‬טכנולוגי‭ ‬שכזה‭ ‬בהשקת‭ ‬כוסות‭ ‬החורף‭ ‬המיוחדות‭ ‬שלה. ‬בהמשך, ‬במהלך‭ ‬שעורר‭ ‬הדים‭ ‬רבים‭ ‬בארץ‭ ‬ובחו‭"‬ל, ‬עשתה‭ ‬הרשת‭ ‬שימוש‭ ‬בכלי‭ ‬חדש‭ ‬אחר‭ ‬של‭ ‬פייסבוק‭ ‬והציגה‭ ‬את‭ ‬אחד‭ ‬ממוצריה‭ ‬שבתפריט‭ ‬בתלת‭ ‬ממד, ‬כך‭ ‬שניתן היה לראות‭ ‬אותו‭ ‬ב-360‬ מעלות‭.‬

 

סקר‭ ‬האוכל‭ ‬של‭ ‬ישראל.‬‭ ‬לכבוד‭ ‬יום‭ ‬העצמאות‭ ‬ה-70 למדינה,‭ ‬יצאה‭ ‬רשת‭ ‬בתי‭ ‬הקפה‭ ‬‬ב‭"‬סקר‭ ‬האוכל‭ ‬של‭ ‬ישראל". ‬בסקר‭ ‬נשאלו‭ ‬הגולשים‭ ‬מהו‭ ‬המאכל, ‬המשקה‭ ‬והקינוח‭ ‬הכי‭ ‬ישראליים‭ ‬שיש. ‬הרשת‭ ‬זכתה‭ ‬להיענות‭ ‬של‭ ‬אלפי‭ ‬גולשים‭ ‬שקבעו‭ ‬כי‭ ‬המאכל‭ ‬הכי‭ ‬ישראלי‭ ‬הוא‭ ‬פלאפל, ‬המשקה‭ ‬הכי‭ ‬ישראלי‭ ‬הוא‭ ‬קפה‭ ‬שחור, ‬והקינוח‭ ‬הכי‭ ‬ישראלי‭ ‬הוא‭ ‬עוגת‭ ‬שוקולד.

 

אבני דרך בחייו של קפה קפה 

2001 - הסניף‭ ‬הראשון‭ ‬של‭ ‬הרשת‭ ‬נפתח‭ ‬בכיכר‭ ‬מסריק‭ ‬בתל‭ ‬אביב‭.‬

2005 - קפה ‬קפה‭ ‬פותחת‭ ‬את‭ ‬הסניף‭ ‬הראשון‭ ‬מחוץ‭ ‬לגבולות‭ ‬ישראל, ‬בסופיה, ‬בולגריה‭.‬

2010 - קפה‭ ‬קפה‭ ‬הופכת‭ ‬לקבוצה, ‬עם‭ ‬צירוף‭ ‬המותג‭ ‬לחם‭ ‬ארז‭.‬

2014 - השקת‭ ‬מועדון‭ ‬החברים‭ ‬הקולינארי MOOD, המאגד‭ ‬את‭ ‬מותגי‭ ‬הקבוצה. ‬כיום‭ ‬המועדון‭ ‬מונה‭ ‬מעל‭ ‬ל-250 אלף חברים.

2017 - קפה‭ ‬קפה‭ ‬משדרגת‭ ‬את‭ ‬החוויה‭ ‬הקולינרית‭ ‬ויוצאת‭ ‬במהלך‭ ‬שיווקי‭ ‬נרחב‭ ‬תחת‭ ‬הסלוגן "‬משהו‭ ‬חדש‭ ‬קורה‭ ‬בקפה‭ ‬קפה" ‬לצד‭ ‬השקת‭ ‬תפריט‭ ‬חדש‭.‬

2018 -‭ ‬הרשת‭ ‬יוצאת‭ ‬בקמפיין‭ ‬לקידום‭ ‬התפריט‭ ‬החדש, ‬הטעמים‭ ‬הישראלים‭ ‬האהובים‭ ‬והחוויה‭ ‬המשודרגת‭.‬

 

דברים‭ ‬שלא‭ ‬ידעת‭ ‬על קפה‭-‬קפה

▪ מחקר‭ ‬ארצי‭ ‬שנערך‭ ‬העלה‭ ‬כי שלושה מתוך ארבעה ‬אנשים‭ ‬ציינו‭ ‬את‭ ‬שמה‭ ‬של‭ ‬קפה‭ ‬קפה‭ ‬והעידו‭ ‬שהם‭ ‬מבקרים‭ ‬בה. ‬

▪ קבוצת‭ ‬קפה‭ ‬קפה מונה‭ ‬12‭ ‬מותגים‭ ‬שונים‭ ‬בתחום‭ ‬הקולינריה‭ ‬ביניהם‭ ‬קפה‭ ‬קפה, ‬קפה‭ ‬קפה GO, ‬לחם‭ ‬ארז, FRESH KITCHEN‬, לחם‭ ‬בשר, ‬רובן, ‬כספי, ‬ווק‭-‬אווי, ‬נגיסה, ‬סחבק‭ ‬ועוד‭.‬

▪ נעם‭ ‬צימרמן, ‬מנכ‭"‬ל‭ ‬קבוצת‭ ‬קפה‭ ‬קפה, ‬החל‭ ‬את‭ ‬דרכו‭ ‬כזכיין‭ ‬ברשת‭ ‬לפני‭ ‬11‭ ‬שנים‭.‬

▪ חלק‭ ‬נכבד‭ ‬מהמנהלים‭ ‬הבכירים‭ ‬של‭ ‬הרשת‭ ‬החלו‭ ‬בתפקיד‭ ‬ניהולי‭ ‬בסניפים‭.‬

 


פורסם לראשונה 12/10/2018 19:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קפה קפה
צוות הניהול והשיווק:
רונן נימני - בעלים - קבוצת קפה קפה
נעם צימרמן - מנכ"ל קבוצת קפה קפה
טל אקרמן-טבקמן - סמנכ"ל שיווק ופרסום, קבוצת קפה קפה
מומלצים