מיצובישי טריטון מעודכן - כאן בסוף 2019
היצרנית היפנית חושפת מתיחת פנים לטנדר הוותיק, עם עיצוב שונה, מערכות בטיחות מתקדמות ויחידת הנעה מעודכנת. לישראל הוא יגיע בסוף השנה הבאה
השינויים העיצוביים מתרכזים בחרטום הדומה לאקליפס קרוס, עם יחידות תאורה מפוצלות וסבכה עמוסת ניקל. בתי הגלגלים הורחבו ומאכלסים חישוקים בצביעה דו-גוונית, והפנסים האחוריים גדולים מבעבר. מיצובישי טרם פרסמה את נתוני המידות, אך הם צפויים להיות דומים לדגם היוצא תוך התבססות על אותה שלדת סולם של ה-L200 הקודם (כונה בישראל האנטר), עם בסיס גלגלים של 300 ס"מ.
בתא הנוסעים יש הגה בעיצוב ארבע צלעות בשרני (שלוש צלעות בדגם היוצא), לוח מחוונים עדכני ושימוש בחומרים איכותיים ומגוונים יותר. השינוי המשמעותי הוא תוספת מערכות בטיחות כמו בלימה אוטונומית, התראת שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור) וסטייה מנתיב.
היצרנית לא פרסמה נתונים מלאים על יחידת ההנעה אבל זו תמשיך ככל הנראה להתבסס על ה-2.4 טורבו דיזל, בשתי רמות הספק – 154 כ"ס או 181 כ"ס. המנוע ישודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או שישה הילוכים אוטומטית חדשה (חמישה הילוכים בעבר), ולהנעה אחורית כפולה לא קבועה (Easy-Select) או מערכת Super-Select המתקדמת של היצרנית, המאפשרת בחירה בין הנעה אחורית לכפולה קבועה.