שתף קטע נבחר
 

PANDORA משנה את אידיאל היופי הישראלי

אחרי שנים שבמהלכן PANDORA הייתה מזוהה עם תכשיטי כסף סטרלינג, השיק המותג בערב הגאלה של שבוע האופנה בישראל את קולקציית PANDORA Shine המבוססת על תכשיטי כסף בציפוי זהב 18k. הקולקציה נחשפה לקהל ישראלי ובינלאומי, זכתה לתהודה רבה בתקשורת ולוותה במהלך פרסומי נרחב במדיה ובדיגיטל

בשיתוף Superbrands 

 

מותג התכשיטים PANDORA נוסד בדנמרק בשנת 1982 על ידי צורף מקומי בשם פייר אנוולדסן ואשתו וויני. בני הזוג החלו את דרכם בחנות תכשיטים קטנה בקופנהגן, ובשנת 1989 צירפו מעצב תכשיטים והקימו את מפעלם הראשון בתאילנד.

 

בשנת 2000, השיקה PANDORA את מוצר הדגל שלה, Charm Bracelet, צמידים ייחודיים עליהם ניתן לשלב צ'ארמס (תליונים מעוצבים) בעלי משמעויות ועיצובים שונים - קונספט שאף נרשם כפטנט. חומרי הגלם העיקריים המשמשים לייצור התכשיטים הם כסף סטרלינג 925, זהב 14k PANDORA, רוז וזהב 18k, זאת לצד אמייל, זרקונים, קריסטלים, זכוכיות מוראנו ועוד.

 

מותגי על נוספים בערוץ Superbrands:

 

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

כחלק ממדיניות החברה, כל מפעלי הייצור ובתי האומן ש-PANDORA משתפת עימם פעולה עובדים על פי הסטנדרטים של מועצת התכשיטים (RJC), שמקפידה על תנאי עבודה הוגנים ואחראיים ומטפחת מותגים עם אחריות סביבתית. החברה מקפידה על ייצור מחומרים ידידותיים לסביבה, בהם כסף וזהב ממוחזרים, ומחויבת לתהליך הוגן ואחראי של פיתוח מוצרים ופעולה אקטיבית למזעור ההשפעה הסביבתית.

 

בשנת 2010 הונפקה החברה בבורסה של קופנהגן. בשנת 2011 צירפה החברה לשורותיה את סטיבן פיירצ'יילד שמכהן מאז כראש מחלקת הקריאייטיב של המותג. פיירצ'יילד כיהן בעברו כמנהל קריאייטיב ראשי בבתי האופנה הגדולים והנחשבים בעולם כמו ולנטינו, ראלף לורן וקלווין קליין. כיום, PANDORA היא חברת התכשיטים השנייה בגודלה בעולם, עם למעלה מ-2,400 חנויות קונספט ויותר מ-10,000 נקודות מכירה ב-100 מדינות ברחבי העולם. החל משנת 2010, זכיינית המותג הבלעדית בישראל היא חברת סיטי טיים ישראל. הפריסה של הרשת בארץ עומדת על 17 חנויות קונספט ו-41 נקודות מכירה שונות, לצד אתר מקוון.

 

הסביבה התחרותית

PANDORA פועלת בקטגוריית Affordable Luxury (תכשיטי יוקרה במחירים נגישים). בעת חדירת המותג לישראל בשנת 2011, פעלו בשוק המקומי שני סוגי שחקנים: מותגי היוקרה המציעים תכשיטי זהב ויהלומים במחירים גבוהים; ושחקני המחיר - שמציעים תכשיטים במחירים נמוכים. באותה העת, התכשיטים שנמכרו לרוב בשוק הישראלי היו מזהב, בעוד שמרבית התכשיטים של PANDORA עשויים מכסף סטרלינג.

 

PANDORA הייתה למותג התכשיטים הבינלאומי הגדול הראשון שחדר לשוק הישראלי כשהוא מייצר ומשווק תכשיטים מכסף ולא מזהב, ומאז היא צומחת בהתמדה ונהנית ממודעות גבוהה ותפיסה איכותית ואופנתית בקרב הצרכנים. עם מגוון עיצובים של טבעות, עגילים ושרשראות ועם השקה של שבע קולקציות בכל שנה, מבחר התכשיטים ב-PANDORA הוא מגוון ונרחב. זאת, על מנת שכל אחת תוכל למצוא את הסטייל האישי שלה. עבודות הצורפות והשיבוץ המדויקות של התכשיטים נעשות בטכניקות חדשניות בשילוב חומרי גלם איכותיים וההקפדה עליהן היא מה שהופך את תכשיטי PANDORA לאחד ממותגי התכשיטים הנחשקים בעולם. הקולקציות הייחודיות של המותג מתאימות במיוחד עבור פאשניסטיות המחפשות את הטרנד הבא וגם לנשים המבקשות להעמיק את הסטייל שלהן עם עיצובים קלאסיים ועל-זמניים.

 

superbrands  ()

האתגר השיווקי

בשנת 2017 התרכז המאמץ השיווקי בביסוס קטגוריות התכשיטים השונות (טבעות, שרשראות, עגילים) והצבתן כעמודי התווך של המותג. בשנת 2018 עברו בסיטי טיים לשלב הבא – השקת קולקציה חדשה, של תכשיטי כסף סטרלינג בציפוי זהב 18k אשר מרחיבה את מגוון המתכות ואפשרויות הסטייל שהמותג מציע. האתגר המרכזי שניצב בפני החברה הוא להמשיך ולבסס את תפיסת הנחשקות של המותג, ולהגדיל את נתח השוק שלו בכל קטגוריות התכשיטים. זאת, תוך הבלטת הקולקציות העדכניות במחירים נגישים.

 

הפתרונות היצירתיים

השקת PANDORA Shine. קולקציית PANDORA Shine היא קולקציית תכשיטי כסף סטרלינג בציפוי זהב 18k באיכות מוקפדת, וטווח מחירים נגיש. על מנת לייצר מקסימום באזז לבשורה החדשה של המותג, בחרו בחברה להשיק את הקולקציה בערב הגאלה של שבוע האופנה 2018. הקולקציה נחשפה בתצוגה הפותחת מול קהל ישראלי ובינלאומי בהשתתפות 30 נשות תקשורת, אופנה וסטייל מובילות, ובהנחיית גלית גוטמן.

 

החיבור של PANDORA עם שבוע האופנה היה טבעי, שכן הקונספט השנה היה שינוי אידיאל היופי, שבא לידי ביטוי בהצגת מודלים שונים של נשיות ויופי ללא הבדל דת, גזע, מין, משקל או צבע גוף. המציגות צעדו על המסלול כשהן עונדות דגמים של מעצבי אופנה ישראלים אשר נתפרו במיוחד עבור החיבור עם התכשיטים, אשר נעו בהדרגה מהכסף אל הזהב וייצגו את המעבר של PANDORA מהתמקדות בתכשיטי כסף, דרך שילובי מתכות ועד להצגת הקולקציה החדשה – Shine.

 

דגש נוסף הושם על הקשר האלמותי בין ביגוד לתכשיטים, כשגם על השטיח האדום נצפו שגרירות המותג עם פריטים נבחרים מהקולקציה, ובהן אנה ארונוב, ירדן הראל ומור סילבר. האירוע זכה לאזכור נרחב במדיה, כאשר מובילות הדעה הצטלמו עם תכשיטי המותג באירועים שונים וברשתות החברתיות. במהלך תומך להשקה, שולבו כתבות תוכן במגזינים המובילים, וכן נוהל קמפיין BTL בקניונים, בנקודות מכירה ובשילוט ברחבי הארץ.

 

אבני דרך בחייו של פנדורה

1982 - השקת המותג PANDORA בדנמרק.

2000 - השקת מוצר הדגל The Charm Bracelet.

2010 - PANDORA נסחרת לראשונה בבורסה של קופנהגן, דנמרק.

2010 - PANDORA מתרחבת ומשיקה פעילות גם בשוק הישראלי.

2011 - סטיבן פיירצ'יילד מצטרף למטה PANDORA כמנהל קריאייטיב ראשי.

2014 - השקת אירועי המועדון של PANDORA ישראל.

2015 - 2016 - פעילות PANDORA SHOW לחברות המועדון.

2017 - שיתוף פעולה עם מובילות דעה בתעשייה בישראל.

2018 - השקת PANDORA Shine - קולקציית תכשיטי כסף בציפוי זהב 18k.

 

דברים שלא ידעת על PANDORA

  • חנויות המותג, שהחל את דרכו בדנמרק ב-1982, פזורות בכ-100 מדינות ב-6 יבשות שונות.
  • למותג 7,800 חנויות ברחבי העולם, מתוכן 2,400 הן חנויות קונספט.
  • חברת PANDORA ממחזרת 100% מהפסולת שנוצרת בתהליך ייצור התכשיטים. בנוסף, 97% מהכסף ו-74% מהזהב המשמשים לייצור מגיעים ממקורות ממוחזרים.
  • 27,300 עובדים מועסקים בחברה ברחבי העולם ו-13,200 בעלי מלאכה מועסקים במפעלי החברה בתאילנד.
  • במועדון הלקוחות של PANDORA יש למעלה מ-11 מיליון חברים וחברות.

 


פורסם לראשונה 14/11/2018 21:05

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
PANDORA
צוות הניהול והשיווק:
צוות השיווק של המותג
מומלצים