שתף קטע נבחר
 

קיה נירו היברידי-נטען: 155 אלף שקלים והבטחה ל-77 ק"מ לליטר

קיה מרחיבה את היצע הדגמים עם גרסה היברידית-נטענת לנירו המוכר. התייקר ביחס לגרסה ההברידית הרגילה אך האבזור עשיר יותר, הביצועים שופרו ויש גם חסכון ניכר בדלק

טלקאר, יבואנית קיה, מתחילה לשווק גרסה היברידית נטענת לנירו, ששווק בשנתיים האחרונות בגרסה היברידית "רגילה". תג המחיר של הדגם הנטען עומד על 155 אלף שקלים, יקר ב-16 אלף שקלים מהדגם ההיברידי שאינו נטען. באירופה החלה קיה בימים אלה לשווק גם את הנירו בגרסה חשמלית חזקה, ותוסיף לה גרסה חלשה (וזולה) יותר בשבועות הקרובים - שתיהן צפויות להגיע גם לישראל ב-2019.

 

נהיגת מבחן בלעדית: קיה נירו חשמלי

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

יחידת ההנעה של הנירו PHEV משלבת בין מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר GDI (הזרקת דלק ישירה) בו מצויד הדגם הרגיל (105 כ"ס) למנוע חשמלי המייצר 60.5 כ"ס. התפוקה המשולבת עומדת לדברי היצרנית על 141 כ"ס - זהה לתפוקת הגרסה הלא-נטענת. הכוח עובר לגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד. לנירו החשמלי שצפוי להגיע בעוד חודשים ספורים שתי גרסאות מנוע - 136 כ"ס או 204 כ"ס עם טווח נסיעה תיאורטי עצום של 615 ק"מ. 

 

קיה נירו PHEV ()
קיה נירו PHEV

 

תוספת הכוח של המנוע החשמלי מאפשרת כצפוי שיפור בביצועים תודות לזמינות כוח טובה יותר: 10.8 שניות בזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש (פחות 0.7 שניות) ו-172 קמ"ש מרביים (10 קמ"ש יותר), כל זאת למרות תוספת של כמעט 100 ק"ג למשקל הרכב. השינוי המשמעותי ביותר הוא ביכולת הנסיעה ללא שימוש במנוע הבנזין, לטווח של 58 ק"מ. זמן הטעינה של מצברי ליתיום-יון בקיבולת 8.9 kWh עומד שלוש שעות ו-45 דקות משקע טעינה ביתי. לדברי קיה, צריכת הדלק התיאורטית-אפשרית במצב Eco החסכוני ותנאי נסיעה אופטימליים עומדת על 77 ק"מ לליטר


קיה נירו PHEV ()
קיה נירו PHEV

 

הנירו PHEV מבדל עצמו מבחינת מראה בעזרת תוספת צבע כחול לפגושים ובתא הנוסעים. לרשימת האבזור נוספו חלון שמש, מושב נהג חשמלי וטעינה אלחוטית למכשיר הסלולרי. אלה בנוסף למסך מגע בגודל "7 עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto, מצלמת נסיעה לאחור, ריפודי עור חלקיים, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם, תאורה וחניה אחוריים, מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "16 קלים (צמיגי 205-60) שמוצעים גם בדגם הרגיל.


קיה נירו PHEV ()
קיה נירו PHEV

 

אבזור הבטיחות כולל שבע כריות אוויר, בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתראה לערנות נהג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים