גיפ גלדיאטור נחשף - והוא עושה חשק
ג'יפ משחררת סוף סוף פרטים מלאים על גרסת הטנדר המרהיבה לרנגלר המיתולוגי. החלטה על שיווקו בארץ עדיין לא התקבלה
הגלדיאטור ארוך מגרסת חמש הדלתות לרנגלר ("אנלימידטד") ב-78.5 ס"מ, עם בסיס גלגלים ארוך ב-49 ס"מ. בכך מתאפשרת יחידת ארגז באורך 152.5 ס"מ, דומה בגודלו לזה של טנדרים בגודל רגיל המשווקים כאן. כושר ההעמסה עומד על 725 ק"ג (320 ק"ג יותר מרנגלר), בעוד כושר הגרירה עומד 3.5 טון (כ-2 טון יותר).
תא הנוסעים - בתצורת דאבל-קבינה - דומה לרנגלר הרגיל, כולל אפשרות לגג קשיח או ברזנט, עם אפשרות פירוק מהיר של דלתות הצד והשמשה הקדמית. השמשה האחורית כוללת חלון הזזה נפתח לטובת גישה לארגז.
בשונה מהרנגלר הרגיל המוצע גם עם מנועי ארבעה צילינדרים ובהתאם לייעוד, הגלדיאטור ישווק רק עם מנועי V6 בנזין בנפח 3.6 ליטר ("פנטסטר") עם 285 כ"ס, או טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר עם 260 כ"ס. שני המנועים ישודכו לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית ותיבת העברה עם אפשרות להנעה אחורית, כפולה עם העברת מומנט לפנים על-פי דרישה, כפולה בחלוקת כוח שווה וכמובן הילוך כוח.
הגלדיאטור יוצע בכמה רמות גימור. "ספורט" הבסיסית, "אוברלנד" המפוארת ו"רוביקון" הייעודית לשטח. זו האחרונה כוללת, כמו בגרסה המקבילה ברנגלר, יחסי העברה קצרים יותר להילוך הכוח (4.10 לעומת 2.72) ובדיפרנציאלים (4.10 לעומת 3.73), עם נעילות לאחורי ולקדמי ואפשרות לניתוק המוט המייצב הקדמי לטובת הארכת מהלך המתלה. הוא גם יצויד בפגוש קדמי ייעודי ממתכת, שאינו מוצע באף דגם אחר בסדרה.
בהשוואה לרנגלר רוביקון, הגלדיאטור מצויד בבולמי זעזועים של Fox ובצמיגי "33 גדולים מסוג פלקן MT המיועדים לעמוד בעומס גבוה יותר. בהתאם, גם מרווח הגחון גדל ב-3 ס"מ (28.2 ס"מ), זווית הגישה גדלה ב-7.6 מעלות (43.6), אך זווית הנטישה קטנה ב-5.4 מעלות (26) בשל סרח העודף מאחור.