ג'יפ רנגלר החדש הגיע. המחיר: החל מ-299 אלף שקל
יבואנית ג'יפ השיקה את הרנגלר החדש עם יחידת הנעה מודרנית, אבזור עשיר, מראה כמעט זהה ותג-מחיר שהתייקר בלמעלה מ-10%. מערכות בטיחות מתקדמות עדיין לא מוצעות כציוד תקני
ה-JL מבוסס גם כעת על מכלולים מסיביים דוגמת שלדת סולם וסרנים חיים מלפנים ומאחור. בסיס הגלגלים גדל ב-3.5 ס"מ בגרסה הקצרה (242.5 ס"מ) ובשישה ס"מ בגרסת "אנלימיטד" הארוכה בעלת חמש הדלתות. תודות לתכנון עדכני של השלדה ושימוש בחלקי אלומיניום (מכסה מנוע ודלתות), המשקל העצמי הופחת ב-50 עד 80 ק"ג בהתאם לגרסה.
יחידת ההנעה היחידה בהיצע המקומי תהיה טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר עם ארבעה צילינדרים, 272 כ"ס ו-41 קג"מ, תוספת של 8 כ"ס ו-5.7 קג"מ בסל"ד נמוך משמעותית מה-V6 פנטסטר ברנגלר JK היוצא.
המנוע משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה (חמישה הילוכים ב-JK) ולתיבת העברה עם אפשרות להנעה כפולה גם בכביש (בנוסף לאחורית, כפולה והילוך כוח), עם מצמד רב-דיסקיות המעביר את הכוח לפנים כאשר יש בכך צורך.
הרגנלר יוצע בשלוש רמות גימור. "ספורט" הבסיסית (299 אלף שקל לקצר, 329 אלף שקל לארוך) שכוללת מסך מגע בגודל "7 עם צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה אחוריים בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור וחישוקי "17 קלים. אבזור הבטיחות כולל רק ארבע כריות אוויר ומערכת התראה בהתקנה מקומית.
גרסת סהרה הבכירה (389 אלף שקל לקצר ו-419 אלף שקל לארוך) מוסיפה צג נתונים גדול בלוח המחוונים ("7), מסך מגע גדול יותר ("8.4), ריפודי עור, חימום למושבים הקדמיים, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מפתח חכם וחישוקי "18 קלים. גרסה זו תצויד גם במערכות בטיחות אקטיביות: בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה על שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור).