"משנה מסלול": פרסומת ארוכה ומשעממת
הפרומואים צעקו ש"ליעל גולדמן היה הכל! ואז הגיע המשבר", וכל מי שהיה תמים מספיק לחשוב שהוא עומד לצפות בדוקו אמיתי, קיבל במקום סרטון תדמית לחברה שגולדמן מפרסמת. אפילו את הדיון החשוב בנושא דימוי גוף נשי - התוכנית הצליחה לחרב
מכיוון שהפרומואים היו טיפה מלחיצים אעפס – "היה לה הכל! בית ומשפחה וקריירה, ואז הגיע המשבר!" – ציפיתי בעוונותי להשתלשלות אירועים קצת יותר דרמטית מקמטוטים וקורס דולות, אבל בשלב מסוים השלמתי עם העובדה שמדובר בסרטון תדמית. סרטון תדמית אינסופי והזוי, שמעליו ריחפה השאלה הגדולה מכולן – מי קנה את השעה הזאת? מה מנסים למכור לנו פה?
השם עדי, אני לא אדם תמים. אני יודעת שגולדמן היא פרזנטורית של חברת פארם מסוימת, אבל גם צופים שפחות מתמצאים ממני לא נאלצו להמתין הרבה זמן לתשובה - כל הנחלים מובילים לים וכל הדרכים מובילות לשאלון הדיגיטלי על דימוי הגוף.
אני לא יודעת אפילו איך להתחיל להתייחס לתשדיר השירות המוזר הזה – הניסיון להשתרע על כל כך הרבה נושאים מכל כך הרבה תחומים, שביניהם אמור לחבר באופן רופף משבר גיל ה-40 המינורי להכאיב של יעל גולדמן, כמו סיכת מהדק במגזין נשים שאתם קוראים בחדר המתנה. שעה שלמה שבה לא נאמר דבר אחד חדש או בעל משמעות, וכל רעיון קיבל את הסיקור הבנאלי ביותר שאפשר להעלות על הדעת. גולדמן אולי חיפשה קריירה שניה אחרי גיל 40 אבל בפועל היא המשיכה לדגמן, הפעם את האינטרסים השיווקיים של האכסניה שלה.
דימוי גוף נשי הוא נושא חשוב, וברכותיי, הצלחתם לארוז אותו באריזה המשעממת ביותר הקיימת, וגם זה בהנחה שאשכרה ניסיתם להגיד משהו ולא רק לשווק לנו את השאלון הדיגיטלי הקדוש. נותר רק להתנחם בעובדה שמישהו בקשת התעשת ושיבץ את "משנה מסלול" שעה לפני חצות ולא בפריים טיים. ולמי שהצטרף אלינו זה עתה, הנה צפירת ההרגעה – הכל בסדר, אני חוזרת, הכל ממש בסדר אצל יעל גולדמן. כמו שליחות לגואטמלה, כמו עבירות מס, זה רק משבר קטן וזה עובר.