סובארו פורסטר חדש - החל מ-180 אלף שקל
דור חדש לרכב הפנאי של סובארו הושק בישראל. עם יחידת הנעה חזקה יותר, ממדים גדולים מבעבר ומערכות בטיחות מתקדמות כציוד תקני
הפורסטר עושה כעת שימוש בפלטפורמה גלובאלית החדשה של סובארו המשותפת ל-XV הקומפקטי. הוא ארוך מבעבר ב-1.5 ס"מ (462.5 ס"מ), רחב ב-2 ס"מ (181.5 ס"מ) בעל גובה כמעט זהה (173 ס"מ) ובסיס גלגלים של 267 ס"מ (עוד 3 ס"מ). נפח תא המטען גדל ב-15 ליטר (520 ליטר) ומפתח סף ההטענה רחב כעת ב-13.5 ס"מ. בהתאם, גם המשקל העצמי עלה בכ-70 ק"ג.
מנוע בוקסר בנזין בנפח 2.5 ליטר עם ארבעה צילינדרים והזרקת דלק ישירה מפיק 182 כ"ס ו-24.3 קג"מ, 32 כ"ס ו-4.1 קג"מ יותר מה-2.0 ליטר בדגם היוצא. הוא משודך כבעבר לתיבת הילוכים רציפה (עם מנופי שליטה ידנית מאחורי ההגה) והנעה כפולה-קבועה.
הוא מאפשר זינוק ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות (קיצוץ 2.5 שניות) בדרך למהירות מרבית של 207 קמ"ש (15 קמ"ש יותר). צריכת הדלק המשולבת נותרה כבעבר - 12.2 ק"מ לליטר. מרווח הגחון (22 ס"מ) וזוויות הגישה והנטישה (24.6/22.9 מעלות) דומות לדגם היוצא.
גרסה X הבסיסית (ב-180 אלף שקל) כוללת מסך מגע בגודל "6.5 עם מצלמת נסיעה לאחור וצימוד Apple CarPlay, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג מתכוון חשמלית, חימום למושבים הקדמיים, מפתח חכם, וחישוקי "17 קלים. אבזור הבטיחות כולל שבע כריות אוויר, בלימה אוטונומית (גם בנסיעה לאחור), שמירה על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.