שתף קטע נבחר
 

טויוטה פריוס+ (2013-2019)

גרסת מיניוואן מוארכת לפריוס על בסיס הדור הקודם של הטויוטה ההיברידית, שמיוצרת מאז 2012 - נצח במושגי היצרנית היפנית. דגם חדש יוצג השנה על בסיס הפריוס הנוכחי. דו"ח רכישת רכב משומש

קטגוריה: מיניוואנים

דגמים: חמש דלתות, שבעה מקומות ישיבה

טווח מחירים: מ-76 אלף שקל לאחת מ-2013 ועד 165 אלף שקל לאחת חדשה מ-2019 (מחירון לוי יצחק)

 

תעודת זהות: גרסת מיניוואן מוארכת לפריוס על בסיס הדור הקודם של הטויוטה ההיברידית, שמיוצרת מאז 2012 - נצח במושגי היצרנית היפנית. דגם חדש יוצג השנה על בסיס הפריוס הנוכחית, אך יקבל עיצוב של קרוסאובר

פרטים טכניים: מנוע בנזין 1.8 ליטר ומנוע חשמלי שמפיקים יחד 136 כ"ס. תיבה אוטומטית רציפה. הנעה קדמית

בטיחות: לא נבחנה במבחן הריסוק האירופי, ציון גבוה במבחן הריסוק של חברות הביטוח בארה"ב. שבע כריות אוויר. מערכות בטיחות אקטיבית (בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב) רק מדגמי 2018

זיהום אוויר: 106 גרם C02, קבוצת זיהום 2 מ-15. המכונית הזאת קיימת בשביל השורה הזאת

שמירת ערך: ירידה ממוצעת של כ-10% לשנה לפי לוי יצחק. מכירות צנועות מגבילות את ההיצע וביחד עם הייחודיות כמיניוואן ההיברידי היחיד בשוק, מסייעות לביקוש ביד השנייה

מה לבדוק לפני שקונים: מומלץ להשתמש בביטוח האחריות שמציע היבואן תמורת 300 שקל לשנה, ומאפשר הארכת האחריות למערכת ההיברידית ובעיקר לסוללה היקרה (ליתיום-יון כאן, לעומת ניקל זולה יותר בפריוס הרגילה) מחמש השנים המקוריות עד ל-10 שנים. נמכרו בארץ גם דגמי פריוס V מארה"ב, בייבוא מקביל, עם אותו גוף מוארך, אך ללא שורת מושבים שלישית

למי היא מתאימה: משפחות עתירות ילדים וקילומטראז'

למה כן: שבעה מושבים, כולל שורה אמצעית עם 3 מושבים נפרדים, מה שמקל על שימוש בשלושה סלקלים לפעוטות או בוסטרים לילדים. שימושית, בנויה היטב וסופר-חסכונית, עם צריכה ממוצעת בחיים האמיתיים של 17-18 ק"מ לליטר, טוב ב-25-35 אחוז מרכבי 7 מקומות בנזין באותו גודל. הנחה של 500 שקל בשווי שימוש למי שמקבל אחת מהעבודה

למה לא: שורת המושבים השלישית מתאימה רק לילדים והשימוש בה משאיר תא מטען מגוחך (230 ליטר בלבד). תהיו חייבים להתקין גגון ולהשתמש בצ'ימדן-גג או בתא מטען חיצוני קשיח בנסיעות משפחתיות בהרכב מלא. מסך מולטימדיה קטן יחסית, מיקום הסוללה בין מושבי הנהג לנוסע יוצר הפרדה פיזית ביניהם. רועשת בהאצות

למחפשי מציאות: רנו גרנד-סניק, עם שבעה מקומות גם כן, ומנוע דיזל וגיר רציף מניסאן, הוא המתחרה הרציני היחידי מבחינת צריכת הדלק. שקט ומרווח יותר, מפגין אמינות טובה מהרבה מהדימוי, שבגללו הוא סובל ממחירי שוק נמוכים.

השורה התחתונה: הגרסה הכי שווה של הפריוס

ציון: 5 מ-5 כוכבים

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים