שתף קטע נבחר
 

הסתיימה התקלה בלאומי קארד: "כל השירותים פועלים כסדרם"

אחרי מספר שעות בהן לקוחות התלוננו שאינם מצליחים למשוך כסף בחו"ל, החברה הודיעה כי התקלה טופלה: "אנחנו מתנצלים בפני כל לקוחותינו שנפגעו מהתקלה ונבצע את כל מה שצריך כדי לוודא שארוע כזה לא יישנה"

התקלה בלאומי קארד תוקנה: החברה הודיעה בעמוד הפייסבוק כי "כל השירותים פועלים כסדרם. בשל תקלת תקשורת שנבעה מפגיעה בתשתית ספק התקשורת, מוקדי השירות וערוצי הדיגיטל נסגרו למספר שעות ולצערנו נגרמו שיבושים מסוימים בפעילות לקוחותינו. אנחנו מתנצלים בפני כל לקוחותינו שנפגעו מהתקלה ונבצע את כל מה שצריך כדי לוודא שארוע כזה לא יישנה".

 

מוקדם יותר הודיעה חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד כי תקלת תקשורת הובילה לפגיעה במוקד השירות של החברה. מעבר לכך, לקוחות התלוננו שאין אפשרות למשוך כסף בחו"ל משעות הצהריים.

 

פשרה: לאומי קארד תפצה לקוחות ב-2.65 מיליון שקל

קנס של 2.25 מיליון שקל לדיסקונט ולאומי קארד על פרסומת להלוואה

מכירת לאומי קארד: העובדים יקבלו מענק של 40 מיליון ש'

 

 

התקלה נוצרה ככל הנראה כתוצאה מחפירת בורות של קבלן תאגיד מים בבני ברק שפגע בתשתית של פרטנר. בשל תקלת התקשורת מוקדי השירות של החברה לא נתנו מענה.

  

>> לסיפורים הכי חמים במדור כלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

  ()
האתר והאפליקציה של לאומי קארד מושבתים
 

"נתקענו בלי כסף בחו"ל"

למייל האדום של ynet הגיעו תלונות של לקוחות שטענו כי "אנשים תקועים בחו"ל מבלי יכולת לשלם עם כרטיס הויזה שלהם". תלונה נוספת סיפרה כי "אתר האינטרנט של לאומי קארד לא עובד כבר כמה שעות והם מתקשים לענות במוקדי השירות".

 

בתלונה נוספת שהגיעה למערכת נטען כי "באחת מעשרות השיחות שביצעתי למחלקת הביטחון השיחה נענתה אך איש לא דיבר אתי, וברקע נשמעו קולות שהתייחסו לתקלה. אין מענה להודעות בעמוד הפייסבוק שלהם ולא בווטסאפ שלהם, האפליקציה לא פועלת והאתר שלהם נפל"

   ()
ההודעה בעמוד הפייסבוק של החברה ותגובות הגולשים
 

  ()

גם בעמוד הפייסבוק של החברה הצטברו תלונות משעות אחר הצהריים. החברה פירסמה בעמוד את ההודעה הבאה: "לקוחות יקרים, בשל תקלת תקשורת שנבעה מפגיעה בתשתית הספק, מוקדי השירות וערוצי הדיגיטל אינם פועלים כרגע. ייתכן כי נגרמו שיבושים מסוימים בפעילות לקוחותינו. אנו מתנצלים על כך וצופים שהעניין ייפתר בקרוב. תודה רבה על סבלנותכם".

 

אחת הגולשות שהגיבה להודעה מספרת כי "שתי הבנות שלי תקועות בחו"ל בלי אפשרות להוציא כסף מכספומט, לא באשראי. יושבות ומחכות לישועה. ואף אחד בלאומי קארד אפילו לא טורח לעדכן מה קורה".


פורסם לראשונה 13/02/2019 19:03

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים