מיצובישי אאוטלנדר PHEV מעודכן - החל מ-190 אלף שקל
מיצובישי מתחילה לשווק את האאוטלנדר PHEV לאחר מתיחת פנים קלה המעדכנת את יחידת ההנעה, מערכות הבטיחות ומבטיחה איכויות נסיעה טובות מבעבר. המחיר הוזל בחמשת אלפים שקל
כלמוביל, יבואנית מיצובישי מתחילה לשווק בישראל את ה אאוטלנדר PHEV
לאחר מתיחת פנים נוספת, השנייה במספר מאז הוצג לראשונה בסוף 2012.
תג המחיר מתחיל ב-190 אלף שקל.
החדשה המרכזית היא עדכון יחידת ההנעה, עם מנוע בנזין חדש בנפח 2.4 ליטר המפיק 135 כ"ס ו-21.5 קג"מ, 14 כ"ס ו-2.1 קג"מ יותר ממנוע 2.0 ליטר באאוטלנדר PHEV היוצא. כבעבר הוא משמש גם כגנרטור לטעינת המצברים ומחובר ישירות לגלגלים הקדמיים (ללא תיבת הילוכים) במהירות שיוט או בתאוצה חזקה. המנוע החשמלי מלפנים נותר בהספק זהה של 82 כ"ס אבל המנוע החשמלי המחובר לגלגלים האחוריים מפיק 95 כ"ס (13 כ"ס יותר מבעבר) והתפוקה המשולבת עומדת כעת על 224 כ"ס (21 כ"ס יותר מבעבר). בהתאם הביצועים שופרו עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-10.5 שניות (קיצוץ 0.3 שניות).
קיבולת מצברי הליתיום-יון עלתה מ-12kWh ל-13.8kWh, ובכך מתאפשר טווח נסיעה של 45 ק"מ על פי תקן WLTP העדכני, כמו גם אפשרות לעשות שימוש במנוע החשמלי למהירות של עד 135 קמ"ש (10 קמ"ש יותר מבעבר). מערכת ההנעה מציעה כעת שני מצבי נהיגה נוספים מכוילים מראש - "ספורט" המחדד את תגובת המצערת לטובת ביצועים נמרצים ו"שלג" לאחיזה מרבית.
שינויים נוספים הם כיול מתלים המבטיח שיפור בנוחות הנסיעה ובהתנהגות הכביש, תוספת חומרי בידוד להפחתת רעשי רוח ודרך ובלמים גדולים יותר מלפנים (320 מ"מ לעומת 294 מ"מ בעבר). ה-PHEV שונה גם במעט למראה, בין היתר עם יחידות תאורת לד חדשות, סבכה מודגשת וחישוקים ("18) בעיצוב שונה. בתא הנוסעים יש מושבים חדשים תמיכה טובה מבעבר, לוח מחוונים שונה ופתחי מיזוג גם לנוסעים מאחור.
הוא יוצע בשלוש רמות אבזור, גרסת הבסיס כולל מערכת "קונקטד-קאר" עם מסך "8 בהתקנה מקומית שאינה כוללת נתונים מפורטים ממחשב הרכב, ואינה מאפשרת צימוד באמצעות Apple CarPlay ו-Android Auto - בשונה מהמערכת המקורית שמוצעת באירופה. יש גם מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, מראות מתקפלות חשמלית ומפתח חכם. אבזור הבטיחות כולל שבע כריות אוויר, בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ותאורה דינמית.
גרסת הביניים (210 אלף שקל) מוסיפה ריפודי עור, מושב נהג מתכוונן חשמלית, חימום למשובים הקדמיים, חלון שמש, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, דלת תא מטען חשמלית, מערכת בטיחות נוספות כמו מניעת האצה פתאומית למכשול (לפנים ולאחור) והתראה על שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור). מעליה תוצע גרסת S הבכירה (220 אלף שקל) עם בולמי זעזועים של בילשטיין, ריפודי עור שונים ומערכת מצלמות היקפיות.
מיצובישי אאוטלנדר PHEV