קוקה קולה מרימה לאירוויזיון: תייצר פחיות בצבע זהב
בקרוב תוציא החברה מהדורה מיוחדת של קוקה קולה וקולה זירו אשר יחליפו לתקופה את צבעי האדום והשחור. על כל פחית תתנוסס באנגלית מילת סלנג בעברית כמו "תרימו", "קולולו" או "כפרה" במחווה לנטע ברזילי
בזכות האירוויזיון בישראל: קוקה קולה יוצאת עם ליין פחיות חדשות בארץ. ל"ממון" נודע כי בקרוב תוציא החברה מהדורה מיוחדת של פחיות בצבע זהב, של קוקה קולה וקולה זירו, אשר יחליפו לתקופה את צבעי האדום שחור.
החברה שתשלם כ-4.5 מיליון דולר עבור חסות לאירוויזיון
על כל אחת מהפחיות תתנוסס באנגלית מילת סלנג עברית, כמו "כפרה" (בשביל זוכרת האירוויזיון בשנה שעברה, נטע ברזילי, כמובן), "תרימו" או "קולולו". לרגל המהדורה המיוחדת, יהיה גם כיסוי אלומיניום חדשני לפחיות, שיתווסף אליהן לראשונה מאז הושקה פחית המשקה בשנות ה-80 של המאה הקודמת.
לדברי סמנכ"לית השיווק של קוקה קולה ישראל, שלי שמיר-קינן, "קוקה קולה נרגשת לעשות כבוד לחגיגות המוזיקה בעיר תל אביב ולהציג חדשנות פורצת דרך בעולם האיכות וחווית המוצר של פחיות המשקה האהוב".
לא רק החברה המרכזית למשקאות מצטרפת לחגיגות האירוויזיון: כפי שפורסם ב-ynet, חברת ההייטק MyHeritage, פלטפורמת גנאלוגיה (חקר אילן היוחסין), תעניק חסות ראשית לאירוויזיון בתל אביב. הסכום המוערך: כ-4.5 מיליון דולר. את החברה ייסד גלעד יפת, יזם וגנאלוג ישראלי, שמשמש גם המנכ"ל שלה.