לקוחות פרטנר ללא גלישה: תקלה של 3 שעות
בעקבות "עומסים בדור 4" חלק מלקוחות פרטנר ו-012 מובייל חוו היום קשיים בגלישה ובשיחות. התקלה נפתרה בהדרגה
לקוחות פרטנר מרחבי הארץ לא הצליחו להוציא ולקבל שיחות, או לגלוש באינטרנט הסלולרי במשך כשלוש שעות.
התקלה החלה היום (ג'), בשעה 12 וחצי לערך. לפי שירות הלקוחות, המנויים חוו ניתוקים בשל עומסים ברשת הדור הרביעי באזורים שונים בארץ, שהקשו לסירוגין על גלישה ושיחות. התקלה הסתיימה בהדרגה, כשתחילה חזרו לפעולה שיחות הטלפון ובסופו של דבר גם הגלישה. מפרטנר נמסר כי "הגלישה הסלולרית בדור 4 עובדת כעת באופן מלא בכל האזורים. במידה ועדיין קיימת בעיה בגלישה מהנייד, יש לבצע כיבוי והדלקה של המכשיר".
>> לסיפורים הכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
פרטנר TV המשיכה לגבות מבת 78 למרות שהתנתקה
פרטנר חידשה את מבצע נטפליקס חינם וביטלה את הטבת ערוצי הספורט
תקלה בפרטנר TV בחג: נמחקו תכנים מה-VOD
גורם בפרטנר הסביר במהלך התקלה, כי חלק מהלקוחות הושפעו ממנה באזורים שונים בארץ. לדבריו, רוב הלקוחות הועברו לדור 3 אוטומטית לכן לא חשו בתקלה וכי התקלה לא פגעה בלקוחות HOT מובייל שחולקים רשת עם פרטנר.
בעמוד הפייסבוק שלה, החברה המליצה ללקוחותיה לעבור ידנית לרשת הדור השלישי 3G.
לקוחת החברה מהוד השרון סיפרה ל-ynet: "התקלה החלה בערך ב-12:30. אין לי בכלל אינטרנט והשיחות מתנתקות. אי אפשר להשיג אותי בטלפון, באמצע יום עבודה. עשיתי איתחול לטלפון - לא עבד. נכנסתי לעמוד הפייסבוק: אין שום הודעה של החברה על תקלה (מאז החברה עדכנה את לקוחותיה בפייסבוק מ.ק). התקשרתי לשירות הלקוחות ופשוט אין מענה. זה כל כך מרגיז. אם יש תקלה תדווחו. המתנתי רבע שעה ואז ניתקתי מרוב ייאוש".
לקוח כתב ל-ynet שהוא נמצא בצומת רעננה עם שישה אנשים, כולם לקוחות פרטנר, כולם לא הצליחו לגלוש באינטרנט הסלולרי. "גם דור 3 לא עובד", לטענתו. א' מרמת השרון אמר ל-ynet: "ניסיתי לעבור ידנית לדור 3 כפי שממליצים בפרטנר. זה לא עבד".
"כבר שעתיים בערך אין לי אינטרנט ואני על סף ייאוש מהחיים". נהג מונית אמר ל-ynet: "אני מסיע נוסעים ולא יכול להפעיל ווייז. בעיה רצינית. מעניין איזה פיצוי יתנו לנו על זה"
התקלה הגדולה האחרונה בסלולר היתה של גולן טלקום בנובמבר 2018, אז לקוחות בילו שעות ללא סלולרי. קודם לכן אירעה תקלת הענק של פלאפון שנמשכה מספר ימים לסירוגין והחברה אף נאלצה לפצות את לקוחותיה.