ארסנל החשמליות של ב.מ.וו בדרך - אצלנו כבר בשנה הבאה
ב.מ.וו מנסה שלא לאחר את הרכבת וסוגרת את הפער החשמלי מול מתחרותיה מאודי ומרצדס. מכונית ראשונה מהשלישייה העתידית תגיע אלינו כבר בשנה הבאה
ה-iX3 הוא גרסה חשמלית לרכב הפנאי הקומפקטי של ב.מ.וו, תשובה מאוחרת ליגואר I-פייס ואודי e-טרון שכבר משווקים כאן ולמרצדס EQC שינחת כאן בסוף השנה. הוא שומר על עיצוב דומה ל-X3 המוכר, למעט סבכת כליות שונה שחסרה פתחי אוורור-מנוע מיותרים במקרה של רכב חשמלי.
היצרנית לא מפרסמת נתונים טכניים למעט טווח נסיעה שיעמוד על יותר מ-400 ק"מ בין טעינות. ההנעה תהיה ככל הנראה כפולה באמצעות שני מנועים חשמליים - האחד לגלגלים הקדמיים והשני לגלגלים מאחור. הייצור יהיה במפעל החדש של ב.מ.וו בשן-יאנג, סין, והשיווק צפוי להתחיל כבר בשנה הבאה. אלינו הוא יגיע לקראת סוף 2020.
ה-i4 בעלת מרכב דמוי-קופה עם ארבע דלתות, בדומה לסדרה 4 גראן-קופה העתידית, תרד מפס הייצור של החברה במינכן ב-2021. ב.מ.וו מציינת כי יחידת ההנעה תאפשר לה זינוק ל-100 קמ"ש בארבע שניות בלבד, עשירית שנייה פחות מב.מ.וו M3 הנוכחית. המהירות המרבית היא 200 קמ"ש בעוד טווח הנסיעה בין טעינות עומד על כ-600 ק"מ.
ה-iNEXT שומר על דמיון מסוים לקונספט שהוצג לפני כחצי שנה, עם סבכת כליות עצומה, גדולה מכל דגם של היצרנית. עם זאת, ובניגוד לאב הטיפוס, המראות נותרו רגילות וכך גם פתיחת הדלתות האחוריות. זאת בשונה מהפתיחה ההפוכה לקדמיות ברכב התצוגה. הממדים צפויים להיות דומים לאלה של X5.
ב.מ.וו מציינת כי טווח הנסיעה יעמוד על כ-600 ק"מ בין טעינות והוא יציע גם יכולת נהיגה אוטונומית ברמה 3 - עם אפשרות לנהיגה אוטונומית מלאה בתוואי קבוע מראש, לגביה אין עדיין אישור באירופה. הייצור יחל ב-2021 במפעל החברה בדינגלפינג, שבדרום בוואריה, כיום פס הייצור הגדול ביותר של ב.מ.וו באירופה.