שתף קטע נבחר
 

מיליארד משתמשים לא טועים: 2019 היא שנת המהפכה הטלוויזיונית

מדיסני, דרך נטפליקס ועד אפל - כולם רוצים למכור לנו VOD. איפה אנחנו בישראל עומדים במהפכה הזו, האם התשתית שלנו ערוכה לזה ואולי בעצם עדיף לחזור לשיטה הישנה של חבילת ערוצים אחת? האזינו לפודקאסט מנועי הכסף - פרק 53

קשה להעריך במדויק את כמות בתי האב ברחבי העולם שמשתמשת בשירותי VOD. לפי ההערכה הצנועה ביותר אליה הגיעה חברת המחקר IHS MARKIT, מדובר בכמות משתמשים של 539 מיליון, בעוד שהערכות אחרות מדברות על כמיליארד משתמשים.

 

ההחלטה הדרמטית של בנק ישראל שכנראה פספסתם

רגע לפני הבחירות - מדוע קופץ השקל?

התופעה המדאיגה שמראה כי ארה"ב קרובה למיתון

 

אמנם, לא מדובר במספרים אליהם התרגלנו מהרשתות החברתיות כמו פייסבוק עם מעל לשני מיליארד משתמשים - אבל חשוב לזכור דבר אחד - כל מאות מיליוני משתמשי ה-VOD, בניגוד לרשתות החברתיות, אלו משתמשים שמשלמים כסף בשביל המנוי. וזה אומר שאנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה בכל מה שקשור לצריכת תוכן בטלוויזיה.

 

 

>>לסיפורים הכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

אנדרואיד TV (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

רק השבוע הודיעה ענקית המדיה, דיסני, על השקת פעילות פלטפורמת השידור החדשה שלה +Disney, ואם נצרף לכך את הצמיחה המרשימה של נטפליקס, את שירותי הסטרימינג של אפל ושל AT&T שצפויים לצאת השנה, ואת השירותים הקיימים של אמזון והולו - נקבל עולם טלוויזיה חדש.

 

איפה אנחנו בישראל עומדים בכל המהפכה הזו, האם גם בפני הצרכן הישראלי עומדות כל האפשרויות האלו ואולי בעצם עדיף לנו כצרכנים לחזור לשיטה הישנה של חבילת ערוצים אחת? על כל אלו ועוד דיברנו בפרק ה-53 של פודקאסט מנועי הכסף עם מנהלת מחלקת המחקר של פסגות אילנית שרף והאסטרטג הראשי של בית ההשקעות אורי גרינפלד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
המהפכה הטלוויזיונית
צילום: shutterstock
מומלצים