פורד אדג' המעודכן בארץ. המחיר: החל מ-255 אלף שקל
רכב הפנאי של פורד ישווק מעתה בגרסה עדכנית הכוללת מערכות בטיחות מתקדמות. תג המחיר של גרסת הבסיס נמוך ב-10,000 שקלים
פורד החלה לשווק את האדג'
המעודכן, גם בגרסת ST חזקה. תג המחיר: 255 אלף שקל לגרסת הבסיס ועד 320 אלף שקל לגרסה הבכירה.
השינויים הוויזואליים מסתכמים ביחידות תאורה קדמיות צרות יותר, סבכה קדמית קטנה מבעבר ופגושים שונים, המקנים לו מראה הרמוני ודינמי מבעבר. עיקר השינוי בתא הנוסעים הוא בבורר הילוכים בצורת חוגה, משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון ואפשרות צימוד ל-Apple CarPlay.
האדג' ישווק כבעבר עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר עם 248 כ"ס (3 כ"ס יותר), תיבת 8 הילוכים אוטומטית (6 בעבר) והנעה קדמית. גרסת SEL הבסיסית (255 אלף שקל) כוללת מסך מגע בגודל "8, מושבים דמויי עור, בקרת אקלים מפוצלת, כיוון חשמלי וחימום לקדמיים, מפתח חכם, דלת תא מטען חשמלית, חלון שמש וחישוקי "18 קלים. אבזור הבטיחות כולל מערכות שלא הוצעו בעבר לרבות בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, תאורה דינמית והתראת שטחים מתים.
גרסת טיטניום (275 אלף שקל) כוללת בנוסף גם ריפודי עור, בקרת שיוט אדפטיבית וחישוקי "19. גרסת טיטניום-פלוס (295 אלף שקל) כוללת חימום למושבים האחוריים וקירור לקדמיים, מערכת שמע של B&O, מצלמת נסיעה קדמית וחישוקי "20.
מנוע V6 שהוצע בעבר לא ישווק עוד, אך את מקומו במסגת ההיצע תתפוס גרסת ST ספורטיבית שעברה השבחה בחטיבת הביצועים של פורד ותשווק במחיר 320 אלף שקל. ויזואלית נבדל ה-ST החזק בפגושים שונים עם מסיטי וכונסי אוויר, צמד פתחי מפלט גדולים מאחור וחישוקי "20 בעיצוב שונה. בפנים יש מושבי ספורט עם הכיתוב ST, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה ודוושות בגימור מתכת.
בחרטומו מוצב V6 טווין-טורבו-בנזין בנפח 2.7 ליטר, עם 335 כ"ס, תיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה. רשימת השינויים כוללת גם מיתלים והגה בכיול שונה, בלמים גדולים יותר ומצב נהיגה "ספורט" המחדד את תגובת המנוע, תיבת ההילוכים וההנעה הכפולה, ומפחית את מעורבות בקרת היציבות.
פורד אדג' ST
צילום: ניר בן זקן