המקרר הפסיק לעבוד - שירות הלקוחות לא טיפל
המקרר החדש של HAIER שבק 7 חודשים אחרי שנרכש, ושני נאלצה לחכות שבועות כדי שהמקרר יעבור תיקון זמני, עד שתוחלף הדלת - אך גם זה לא קרה. ואז דני שדה נכנס לתמונה
יש לכם תלונה? כתבו לנו >>
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הספה הפגומה עלתה אלפי שקלים - הרשת לא הסכימה להחליף
קיבל דו"ח על רישיון רכב שפקע - למרות שהרישיון בתוקף
נרשם להשתתפות בסקרי אינטרנט - ולא קיבל את התשלום בזמן
לדבריה, איש לא התקשר, והיא נאלצה להתקשר מספר פעמים עד שהואילו לתאם איתה הגעת הטכנאי. לבסוף הגיע טכנאי, טיפל במקרר, אמר ש"עוד שעתיים המקרר יקרר", והלך. "חלפו שעתיים והמקרר לא קירר", סיפרה לנו שני, "ובשעה 15:45 באותו יום התקשרתי לשירות הלקוחות, אבל נמסר לי שהשירות סגור. המתנתי כמה דקות והתקשרתי שוב, ואז נמסר לי שהשירות עובד עד 16:00, אבל אין כבר מי שייתן מענה. התעקשתי בכל זאת לדבר עם מישהו מהשירות, כי השעה עוד לא הייתה 16:00. הסברתי שאני כבר כמה ימים בלי מקרר ולא הגיוני שזה השירות שאני מקבלת, אבל הנציגה אמרה שאין עם מי לדבר".
לדברי שני, לאחר שהתעקשה לשוחח עם נציג בכיר, אמרה לה הנציגה: "אשים אותך על 'המתנה' ויענו לך מחר בבוקר". וכך היא עשתה. "היא העבירה אותי להמתנה. ניתקתי והתקשרתי שוב, וניתקו לי בפנים. התקשרתי שוב ושוב, ואיש לא ענה. השארתי הודעה במוקד ההודעות, ואיש לא חזר אליי", סיפרה.
למחרת שבה והתקשרה, ביקשה לשוחח עם מנהל, ונמסר לה - כן, אתם כבר מכירים את הפזמון - שיחזרו אליה. זה לא קרה. כשהתקשרה לאחר כמה שעות שוב, נאמר לה שאין קריאת שירות על שמה.
למחרת סוף סוף הגיע טכנאי, והפעם אמר שצריך להחליף את דלת המקרר. לדבריה, הטכנאי "עשה קומבינה" (ציטוט מדבריו) והעביר מעל המקרר כבלים – עד שתגיע הדלת להחלפה, וכך נשאר במשך שבוע. "כשהתקשרתי לברר מה קורה עם הדלת, נמסר לי שאני צריכה לשלוח מייל. למה? לא ברור".
טיפול זמני עד להחלפה
בתגובה לפנייתנו נמסר מניופאן: "התנצלנו על השתלשלות האירועים. הוסבר ללקוחה שבוצע טיפול זמני כדי שהמקרר יפעל עד להחלפת הדלת. למען הסר ספק בדבר תקינות המקרר, הענקנו שנת אחריות נוספת".
מספר ימים לאחר מכן המדור קיבל עדכון כי צוות טכני של החברה היה בביתה של שני, החליף את דלת המקרר, והוא עובד לשביעות רצונה.