המפלצת מתרחבת - דודג' צ'ארג'ר עוברת עדכון
אחת ממכונית הסדאן המהירות בהיסטוריה עוברת עדכון לטובת שיפור היכולת הדינמית. מנוע ה-V8 שמייצר 707 כ"ס, נותר ללא שינוי
דודג' חושפת מתיחת פנים לצ'ארג'ר הלקאט,
ממכוניות הסדאן המהירות בעולם תודות לנתון של 315 קמ"ש, כ-10-15 קמ"ש יותר ממרצדס E63S
וב.מ.וו M5 קומפטישן.
מחירה בארה"ב עומד על 67.5 אלף דולר, כמחצית מצמד הגרמניות. למרות שבעבר נדמה היה שתגיע,
בסמל"ת היבואנית עדיין לא החלו לשווקה כאן.
מערך הבלימה שופר עם קאליפרים של ברמבו ודיסקים מחורצים לשיפור הקירור. ההגה מתוגבר כעת חשמלית ומציע שלושה מצבי תגבור שונים. מערך המיתלים שופר באמצעות בולמי זעזועים אדפטיביים של בילשטיין, קפיצים קשיחים יותר (ב-30%) ומוטות מייצבים עבים יותר (ב-2 מ"מ מלפנים ו-3 מ"מ מאחור).
יחידת ההנעה עברה בירושה מהדגם היוצא - V8 בנפח 6.2 ליטר המייצר בסיוע מגדש-על 707 כ"ס. אלה עוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית ומאפשרים זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות. עיקר השינויים שעברה הצ'ארג'ר אמורים לשפר את היכולת הדינמית. מפסק הסרנים הורחב ב-9 ס"מ ומאפשר כעת התקנת צמיגי פירלי P-זירו רחבים במיוחד (305-35) על חישוקי "20. בין היתר נוספו גם כנפונים מורחבים לגלגלים וכונסי אוויר שונים בפגוש הקדמי והאחורי.
מערך הבלימה שופר עם קאליפרים של ברמבו ודיסקים מחורצים לשיפור הקירור. ההגה מתוגבר כעת חשמלית ומציע שלושה מצבי תגבור שונים. מערך המיתלים שופר באמצעות בולמי זעזועים אדפטיביים של בילשטיין, קפיצים קשיחים יותר (ב-30%) ומוטות מייצבים עבים יותר (ב-2 מ"מ מלפנים ו-3 מ"מ מאחור).
דודג' צ'ארג'ר הלקאט