השקת מדי ארסנל הפכה לסערה אנטישמית ברשת
אדידס ביקשה מעוקביה בטוויטר לשתף את המדים החדשים של התותחנים ולקבל חולצה עם שם המשתמש שלהם. חלקם לקח את זה למקומות גועליים כמו "כל היהודים לגז". ארסנל גינתה: "אין לשפה הזו מקום בחברה שלנו"
מיזם חדש של חברת אדידס ברשת החברתית הסתיים בסערה גדולה. קונצרן הספורט עלה בקמפיין חדש עם ההאשטג "העז ליצור" וביקש מעוקביו בטוויטר לשתף את המדים החדשים של ארסנל לעונת 2019/20 עם שם המשתמש שלהם.
השם יתנוסס על חולצת המועדון החדשה ואף יקבל ברכת "רשמית" מהמשתמש של אדידס בטוויטר: "זה הבית, ברוכים הבאים לסגל".
For posterity: pic.twitter.com/wN47qoG0Ai
— Walker Bragman (@WalkerBragman) 2 ביולי 2019
"כל היהודים לגז". אחד היוזרים שעורר סערה
בחברה היו בטוחים שיקבלו שמות מעניינים ומצחיקים, אבל חלק מאותם גולשים
הלך עם זה רחוק וגזעני מדי. ומשתמשים עם שמות כמו "כל היהודים לגז", "96 זה לא מספיק" (עקיצה לאסון הילסבורו בו נהרגו 96 אוהדים) ומדלן מקאן (הילדה בת הארבע שנעלמה בפורטוגל לפני כעשור) נרשמו והדבר עורר סערה.
אדידס כמובן הגיבה מיד וגינתה את אותם משתמשים: "בגלל מספר קטן של אנשים, אשר יצרו גרסאות פוגעניות לשמם - החלטנו לבטל את הפונקציה הזו". גם ארסנל לקחה את זה קשה: "אנחנו מגנים את השימוש בשפה בצורה כזו, שאין לה מקום בחברה שלנו".
חולצה של ארסנל
צילום: AFP
מומלצים