שתף קטע נבחר
 

חשיפה חלקית: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה

היצרנית הגרמנית חושפת תמונות ופרטים ראשונים על סדרה 2 גראן קופה, מניסויי נהיגה אחרונים, חודשים ספורים לפני ההשקה הרשמית

ב.מ.וו חושפת תמונות ראשונות של סדרה 2 גראן קופה, מניסויי נהיגה אחרונים בכבישים הציבוריים הסובבים את מינכן. החשיפה מגיעה רגע לפני השקתה הרשמית בתערוכת לוס אנג'לס בסוף נובמבר. לישראל היא תגיע בתחילת 2020 ותתמודד מול מתחרות כמו מרצדס CLA.

 

ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה ()

הגראן קופה מבוססת על פלטפורמת ההנעה הקדמית אותה היא חולקת עם סדרה 1 החדשה, בשונה מסדרה 2 קופה בעלת הנעה אחורית. למרות מדבקות הסוואה - כמקובל בניסויי נהיגה, ניתן להבחין כי החזית דומה לגרסת ההאצ'בק, לרבות יחידות תאורה קדמיות חדות וגדולות, סבכת כליות ענקית ופתחי אוורור מודגשים בקצות הפגוש הקדמי. מאחור הבידול משמעותי יותר, עם קורה C מודגשת הנוטה בזווית חדה לאחור, קצה דלת תא-מטען המשתפל מעלה ומשמש מעין מסיט אוויר, יחידות תאורה צרות המחוברות יחדיו בפס (ניקל ככל הנראה), וצמד מפלטים גדולים בגרסת M235 המופיעה בתמונות שפורסמו. עוד ניתן לראות כי רכב הניסוי מצויד בחלון שמש גדול מהמקובל בדגמים אלו.

 

ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה ()

יחידות ההנעה יהיו דומות לאלה המוצעות בסדרה 1: מנועי טורבו-בנזין וטורבו-דיזל - שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר וארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר. הם ישודכו לתיבות שישה הילוכים ידניות, שבעה כפולות מצמד או שמונה אוטומטית פלנטרית, בהתאם לגרסה. ב.מ.וו מבטיחה איכויות דינמיות גבוהות הודות למחשב חדש השולט על מערכת בקרת המשיכה והיציבות, המהיר לטענתה פי 10 ביכולת זיהוי אובדן אחיזה.

 

ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה ()

בפסגת ההיצע נמצאת ה-M235, עם הספק של 306 כ"ס ממנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין והנעה כפולה קבועה, הספק נמוך ביותר מעשרה אחוזים ממה שמפיקה יחידת השישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר ב-M240 קופה. גרסה זו גם מצויידת בבלמים גדולים יותר, ובדיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה, המסייע להורדת הכוח ביציאה מפנייה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים