שברולט חושפת קורבט קבריולה
היצרנית האמריקאית חושפת פרומו לגרסת גג-נפתח לקורבט C8 החדשה. הגרסה החדשה תציע כיוון אוויר נוסף, והיא צפויה לשמור על ביצועים ויכולות דינמיות דומות לקופה
שבוע בלבד לאחר חשיפת קורבט C8 החדשה,
הדור השמיני בשושלת מכונית הספורט האמריקאית, שברולט מפרסמת קדימון לגרסת קבריולה בעלת גג-נפתח. יבואנית המותג, חברת UMI, מסרה בעבר כי שיווק הקורבט החדשה נמצא בתוכניות, ובימים אלה מתנהל משא ומתן בעניין מול היצרנית.
שברולט לא חושפת פרטים על אודות גרסת הקבריולה לקורבט, מלבד העובדה שהיא תוצג רשמית בסתיו. מהתמונות הראשונות ניתן להבחין כי הקבריולה תציע מנגנון חשמלי מתקפל, המאפשר פתיחה גדולה יותר של הגג, לעומת גג פריק ידנית קטן יותר בגרסת הקופה. מאחורי המושבים ישנו צמד קימורים, וביניהם חלון אחורי נפתח חשמלית, המאפשר סאונד נוכח יותר של יחידת ההנעה, הממוקמת ב-C8 החדשה בתצורה מרכזית אחורית.
שינוי נוסף הוא בוויתור על ספויילר אחורי קבוע בקצה תא המנוע (הממוקם מאחור), מה שמקנה מראה חלק יותר, אבל עשוי להביא להפחתה בכוח ההצמדה שעומד על 180 ק"ג בקופה. פרט לכך, העיצוב החיצוני נותר דומה – לרבות הזזת תא הנוסעים 42 ס"מ לפנים בהשוואה למכונית היוצאת, וצמד כונסים בפרופיל להזרמת אוויר לתא המנוע. גם עיצוב הפנים נותר דומה, והוא כולל הגה שתי צלעות, שטוח בחלקו העליון והתחתון, לוח מחוונים דיגיטלי ("12) עם מד סל"ד גדול במרכז, אפשרות לתצוגת נתונים משתנה, וקונסולה גבוהה המפרידה בין המושבים ומסך המגע, ופונה בזווית אל הנהג..
הקורבט קבריולה תעשה שימוש באותה יחידת הנעה מהקופה - V8 אטמוספרי (לא מוגדש) בנפח 6.2 ליטר, עם 495 כ"ס בשידוך לתיבת שמונה הילוכים כפולת מצמד חדשה, והנעה אחורית. בקורבט C7 היוצאת, מנגנון הפתיחה החשמלי הוסיף כ-30 ק"ג למשקל העצמי, כך שגם בחדשה הפגיעה בביצועים צפויה להיות מינורית. שברולט הבטיחה כי נתון הזינוק ל-100 קמ"ש של הקופה יעמוד על פחות מ-3 שניות, קיצוץ של שניה בהשוואה למכונית המוחלפת.
גם שאר המכלולים צפויים להיות דומים לקופה – דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני, בולמי זעזועים אדפטיבים, מערכת הבלימה של ברמבו, וצמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S.
שברולט קורבט C8 קבריו