לצורך תקינה: שברולט סילברדו חדש בישראל
דור חדש לטנדר האמריקאי הנמכר ביותר בקטגוריה בעשור האחרון נחת בישראל לצורכי תקינה, שלושה חודשים לפני תחילת שיווק
שברולט סילברדו
חדש נחת בישראל לצורכי תקינה, חודשים סופרים לפני התחלת שיווק המתוכננת לתחילת 2020. כבעבר הוא יוצע בגרסאות 2500HD קבינה וחצי וקבינה כפולה, במטרה להתמודד עם מתחרים עדכניים כמו פורד F250
וראם 2500HD.
העיצוב הפך אגרסיבי יותר מזה של הסילברדו היוצא, המשווק כאן עם עדכונים קלים כבר יותר מעשור. בחרטום יחידות תאורה מפוצלות, סבכה ענקית (בגימור ניקל ברמת האבזור הבכירה ושחור בבסיסית) עם כיתוב היצרנית לרוחבה במקום לוגו הברק של המותג. שינויים חשובים יותר כוללים מראות צד גדולות מבעבר, שאמורות לבטל את בעיית השטחים המתים במראות הקטנות בדגם היוצא, ומגרעות בכל אחת מפינות הארגז שאמורות לאפשר גישה נוחה אליו.
עיצוב הפנים נותר דומה לדגם היוצא, אבל נוספה מערכת מצלמות היקפיות המאפשרת 15 זוויות שונות - כולל זו שמציגה את השטח הנסתר מאחורי הנגרר. מרחב המחיה לנוסעים מאחור צפוי להיות נדיב מבעבר, הודות לגידול של 13.5 ס"מ בבסיס הגלגלים (404 ס"מ) ו-3.5 ס"מ ברוחב (208 ס"מ). ממד האורך גדל ב-26.5 ס"מ (635 ס"מ) והוא מאפשר כעת תוספת של 8.6 ס"מ לארגז (209 ס"מ). אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב ושטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, אם כי לא ברור האם הוא יוצע כציוד תקני.
מנוע V8 טורבו דיזל בנפח 6.6 ליטר נותר ללא שינוי ומפיק כבעבר 445 כ"ס ו-124.5 קג"מ, אבל הוא משודך לתיבת עשרה הילוכים אוטומטית של אליסון המחליפה את השישה בדגם היוצא. תיבת העברה מאפשרת בנוסף להנעה אחורית לכביש, כפולה לשטח והילוך כוח, גם מצב אוטומטי המאפשר הנעה כפולה לנסיעה על אספלט רטוב או מושלג על ידי העברת הכוח לפנים כשנדרש.
הסילברדו ימשיך לעשות שימוש בשלדת סולם ותצורת מיתלים נפרדים עם מוט פיתול מלפנים, וסרן חי וקפיצי עלים מאחור. יכולת השטח שופרה הודות למרווח גחון גבוה בסנטימטר (25.7 ס"מ) ונעילת דיפרנציאל אחורית אוטומטית של Eaton.
שברולט סילברדו