אראל מרגלית דואג לסייבר בניו יורק
חבר הכנסת לשעבר בשיתוף פעולה עסקי עם יו"ר הרשות הכלכלית בתפוח הגדול. וגם: מי הפרזנטורית החדשה שמצטרפת ללי קופר והגלקסי נוט 10 מגיע להרצליה
מרגלית מתרגש מהסייבר
"זה רגע היסטורי ומרגש: ישראל על מפת הסייבר העולמית. היום חתמנו בניו יורק, ג'יימס פאצ'ט, יו"ר הרשות הכלכלית (EDC) של העיר, ואנוכי, על הסכם שיתוף פעולה דרמטי בתחום הסייבר", כך כתב אראל מרגלית ביום שישי האחרון בעמוד הפייסבוק שלו. מרגלית הודה לשותפיו לפעולה וסיכם: "אני באמת מתרגש. שבת שלום מניו יורק לכל עם ישראל".
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בבית עם רוני אינסאז: "הייתי השינדלר של היהודים בטהרן"
אשת השיווק מ-LA מחפשת שף ישראלי לקנאביס
אורי יהודאי על יאכטה ובר רפאלי מבריזה
כשבוע לפני החתימה התקיימה בעיר תחרות בהשתתפות כ-160 חברות סייבר מכל העולם, במסגרת שאיפת העירייה להפוך את ניו יורק למרכז סייבר עולמי. כ-25% מהמיזמים המתחרים הם ישראלים. החברה שתזכה בתחרות תהנה מהשקעה של מיליון דולר ותיכנס למרכז חברות הסייבר של JVP - קרן הון הסיכון שייסד מרגלית בניו יורק. נזכיר כי מרגלית שימש ח"כ מטעם מפלגת העבודה והמחנה הציוני במשך ארבע שנים, עד שהתפטר באוקטובר 2017.
לוי, דומרק וחיון עושים לי קופר
קברניטי מותג ההלבשה לי קופר החליטו להמשיך עונה שנייה עם הפרזנטורים שלהם: הזמר איתי לוי והדוגמנית מריה דומרק, לקמפיין סתיו חורף 2010. החידוש הוא שלקמפיין הקרוב, שיעלה בספטמבר הקרוב, תצטרף פרזנטורית חדשה: הדר חיון. חיון, חיילת בת 19, היא גם בת הזוג של לוי בשנה וחצי האחרונות, וזהו הקמפיין הראשון שלה. הקמפיין יעלה בתקציב של כ-3 מיליון שקל, כשהערכה היא שכל אחד מהפרזנטרים יקבל בתמורה כמה עשרות אלפי שקלים. כחלק מהקמפיין יעלה לוי גם קליפ חדש לקראת החורף.
דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל, הסביר את המהלך ברצון לחזק את הקמפיין והמותג. נזכיר כי דומרק, (24), שיש לה כ-1,200,000 עוקבים באינסטגרם, ונחשפה בעונה האחרונה של האח הגדול, מנסה גם היא את כוחה כזמרת, ולאחרונה הוציאה סינגל שני: "כמו בובה", על הטראומה שעברה ברשת. דומרק נגסה פעמיים בדוגמנית שיר אלמליח: פעם אחת כשהחליפה אותה כפרזנטורית בקמפיין של רשת ההנעלה הישראלית "TO GO", ופעם שניה כפרזנטורית של לי קופר.
יום הכיף של ילדי עמותת אהב"ה
מאות ילדים ובני משפחותיהם הגיעו לספורטן בהוד השרון לאירוע שערכה עמותת אהב"ה, שמסייעת לכ-6,000 משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים. על התכנון והביצוע: קובי מימון - מנכ"ל רשת הספורטן, ודפנה אזרזר - מנכ"לית עמותת אהב"ה. בנוכחים: שר העלייה והקליטה, ח"כ יואב גלנט; אמן החושים אורי גלר; חלק משחקני קבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב, ועוד דוגמניות ודוגמנים רבים. את החסות לאירוע, שעלותו הוערכה בכ-100 אלף שקל, העניקו רשת הקאנטרי קלאב ספורטן, יינות ביתן, רמי לוי שיווק השקמה, שון בלאיש ועוד.
סמסונג חוגגים את ההשקה החדשה
בכירי ענף התקשורת והפרסום התייצבו לאירוע השקת מכשיר הגלקסי נוט Galaxy Note) 10) החדש של סמסונג, שהתקיים במלון ריץ' קרלטון הרצליה. במתייצבים: ג'סטין ג'ו, מנכ"ל סמסונג ישראל; דניאל רי, מנהל החטיבה העסקית של חטיבת המובייל בסמסונג ישראל; רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל, וגיא קליינמן, מנכ"ל המלון.
מקדמים את הרצל בירושלים
התאחדות המלונות בירושלים קיימה יום עיון במרכז הרצל מבית ההסתדרות הציונית העולמית במטרה לקדם שיתופי פעולה של המלונות בירושלים עם מרכז ומוזיאון הרצל. לאירוע הגיעו כל מנכ"לי ומנהלי השיווק של המלונות בירושלים. ביניהם: ד"ר עליזה לביא, יו"ר מרכז הרצל; אריה זומר, מנכ"ל התאחדות המלונות בירושלים; ישי ברנע, מנכ"ל מלון יהודה, ועודד פוייר, מנהל מרכז הרצל מבית ההסתדרות הציונית העולמית.
הארי פוטר מטיס ללונדון
בסוף השבוע האחרון הסתיימו אירועי הארי פוטר בדיזנגוף סנטר, שהתקיימו במסגרת חגיגות 20 שנה להוצאת הספר הראשון. בחידון הארי פוטר, שהתקיים בשיתוף ynet, ניסו את כוחם וידיעותיהם אלפי גולשים, וזכתה בו רעות זילברמן, בת 25 מירושלים, שהעידה על עצמה כחובבת הארי פוטר מילדותה. זילברמן סיפרה, שקראה את כל הספרים: את הראשון לפחות 20 פעמים ואת השאר לפחות 15 פעם. זילברמן, שהעידה על "דובי" כעל הדמות החביבה עליה, זכתה בטיסה זוגית ללונדון, שכוללת גם ביקור באולפני הארי פוטר בעיר. את הפרס העניקו לה דן פילץ - מנכ"ל דיזנגוף סנטר, ושלומי סטון - מנהל איסתא בסנטר.