איחוד הודיס הקפיץ את המכירות והרווח של קסטרו ברבעון השני
מכירות הקבוצה זינקו ב-107% ל-460 מיליון שקל, והרווח התפעולי עלה ב-94.4% והסתכם ב-27.9 מיליון שקל
את הרבעון השני של שנת 2019 שבו חל חג הפסח, חתמה קבוצת קסטרו עם עליה של 107% במכירות שהסתכמו ב-460 מיליון שקל. כך עולה מפרסום הדו"חות הכספיים של החברה שפורסמו היום (ד').
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
קסטרו: ההפסד גדל ל-48 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019
קונים פחות: קבוצת קסטרו "זרקה" ביגוד בשווי 31 מיליון שקל
עסקת ענק: קסטרו השלימה רכישת 100% מקבוצת הודיס
החברה הציגה עליה של 94.4% ברווח התפעולי שהסתכם ב-27.9 מיליון שקל. למרות הוצאות מימון בגובה 18 מיליון שקל, חתמה החברה את הרבעון עם רווח נקי בגובה 10.9 מיליון שקל, ירידה של 19.2% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
העלייה נרשמה בעקבות איחוד מלא של תוצאות הרשתות בקבוצת הודיס, אשר הובילו את קסטרו לרשום במחצית הראשונה השנה עלייה של 77% במכירות שהסתכמו ב-829 מיליון שקל. למרות האיחוד מלא, עברה קסטרו להפסד תפעולי בגובה 18.9 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של 18.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
את המחצית הראשונה המנטרלת את השפעת עיתוי חג הפסח סיימה החברה עם הפסד נקי בגובה 37.6 מיליון שקל לעומת רווח נקי של 20.4 מיליון שקל. זאת בעקבות הוצאות מימון בגובה 40 מיליון שקל, לעומת הוצאות מימון בגובה שבעה מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
מתחילת השנה נוספו לרשתות מותגי הקבוצה בישראל שמונה חנויות, מתוכן שלוש חנויות של המותג "קיקו מילאנו", שתי חנויות של כל אחד מהמותגים קסטרו ואורבניקה וחנות אחת של המותג "איב רושה". במקביל, נסגרו במהלך תקופה זו 18 חנויות של מותגי הקבוצה בישראל, מתוכן שש חנויות של המותג קסטרו, ארבע של המותג טופ טן, שלוש מכל אחד מהמותגים הודיס וקרולינה למקה ושתי חנויות של המותג אקססורייז.