סיאט מציגה טראקו היברידי-נטען - לא ברור אם יגיע אלינו
רכב הפנאי הגדול של סיאט יקבל גם גרסה היברידית-נטענת לצד הגרסאות הרגילות. לישראל לא ברור אם יגיע
סיאט חשפה גרסת היברידית-נטענת לטארקו, רכב הפנאי הגדול של היצרנית הספרדית, חלק מקונצרן פולקסווגן. באירופה יחלו המכירות במחצית הראשונה של 2020, אולם עוד לא ברור האם יגיע לישראל שכן שיווק הגרסה הרגילה של הדגם טרם החל כאן.
סיאט טראקו (נהיגה ראשונה) - למשפחה הדינמית
בחרטום הטראקו PHEV מוצבת היחידה המוכרת של קונצרן פולקסווגן, בה עושות שימוש גם פולקסווגן פאסאט GTE וסקודה סופרב iV, עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר (150 כ"ס) שמשודך למנוע חשמלי (116 כ"ס) הממוקם בתוך תיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד. היצרנית לא ציינה האם גרסה זו תוצע עם הנעה קדמית בלבד או כפולה-קבועה כמו הגרסאות הרגילות.
התפוקה המשולבת עומדת על 245 כ"ס ומאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.4 שניות בדרך ל-217 קמ"ש מרביים, 0.6 שניות פחות ושישה קמ"ש יותר מגרסת הבנזין החזקה בהיצע כרגע. מצברים בקיבולת 13 קוט"ש מקנים טווח נסיעה כל-חשמלי ונקי מזיהום של יותר מ-50 ק"מ.
מבחינה עיצובית נבדלת הגרסה ההיברידית-נטענת בחישוקים שונים ("19 או "20) המיועדים להפחתת מקדם הגרר ורעשי דרך, ושם הדגם באותיות כתב יד. בתא הנוסעים יש מסך מגע גדול יותר ("9.2 לעומת "8) ותצוגה שונה ללוח המחוונים הדיגיטאלי ("10.25).