מטופלים מתלוננים: חברת הקנאביס הגדולה לא עונה לטלפון
לא רק מחסור בזנים ומחירים גבוהים, עכשיו מתלוננים מטופלים בקנאביס רפואי שחברת BOL פארמה, ספקית הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל, "מייבשת" אותם על הקו דקות ארוכות ובמקרים מסוימים השיחות מתנתקות. תמיר גדו, מנכ"ל החברה: "עובדים על שיפור המוקד"
עשרות מטופלי קנאביס רפואי של חברת BOL פארמה (הידועה כ'שאיפה לחיים'), שניסתה להנפיק עצמה בחודש יוני האחרון לפי שווי של מיליארד דולר, מספרים כי אינם מצליחים לתפוס את שירות הלקוחות של החברה מזה כיממה.
הדרך של המטופלים להזמין קנאביס רפואי ולהיוועץ עם החברה בנושא, היא רק באמצעות שירות הלקוחות. חלק מהמטופלים שיתפו קבצי אודיו של ניסיון שיחה בוואטסאפ, בהם לא ניתן מענה מטעם החברה מעל ל-10 דקות, ובסיום ההתקשרות ענתה מזכירה אלקטרונית שטענה כי הקו אינו פעיל.
קיראו עוד
ליצמן למגדלי הקנאביס: שחררו המוצרים לבתי המרקחת - ולא, רישיונכם יישלל
נזקי רפורמת הקנאביס: בן ה-8 לא מפסיק לפרכס
בשורה למטופלי הקנאביס: יוגבל התשלום לרופא לחידוש רישיון
"אלו הם פני הרפורמה"
דנה בר און, יו"ר עמותת מטופלי הקנאביס הרפואי, אמרה ל-ynet, כי "לא רק מחסור בזנים, מחיר עתק, וחולים המתלוננים על איכות התרופה – כעת החברה גם לא מוצאת לנכון לענות למטופליה, המגיעים לפתחה של העמותה. אותם מטופלים לא מצליחים לקבל אספקת תרופה מ'שאיפה לחיים', הספקית הראשונה ובין הבודדות להשתתף ברפורמת הקנאביס של משרד הבריאות (האסדרה החדשה), והם נותרים בלעדיה. גם אנו בעמותה ניסינו ללא הצלחה להשיג את החברה לפתרון הבעיה. עבורנו אלו הם פני הרפורמה".
BOL פארמה, נחשבת כיום לספקית הקנאביס הרפואי עם כמות המטופלים הגדולה בישראל. זאת לאחר שחברת 'תיקון עולם' נאלצה להיפרד מכ-8,000 מטופליה בתפרחות קנאביס רפואי, לאחר שמשרד הבריאות לא חידש לה את רישיון הגידול, שיווק והמכירה של התפרחות. מגדלת הקנאביס הרפואי העיקרית שקיבלה לידיה את אותם מטופלים הייתה BOL.
תמיר גדו, מנכ"ל BOL פארמה, אמר ל-ynet בריאות, כי הוא "עובד על שיפור המוקד".
מהחברה נמסר בתגובה, כי "BOL פארמה ממשיכה לשרת אלפים רבים של מטופלים בכל חודש, הן במסגרת האסדרה הישנה והן במסגרת האסדרה החדשה (רפורמת הקנאביס הרפואי של משרד הבריאות). החברה היא אף היחידה שקבעה מחיר מפוקח ומסובסד למטופליה במסגרת האסדרה החדשה. במסגרת האסדרה הישנה, אנו יוצרים קשר עם מטופלינו באופן שוטף ליצירת ההזמנה".
על דברי עמותת מטופלי הקנאביס הרפואי, הגיבה החברה, כי "העמותה יותר ממוזמנת להעביר אלינו רשימת מטופלים אשר לא הצליחו ליצור איתנו קשר".