שתף קטע נבחר
 

עוד מתחרה לנטפליקס: "פיקוק" של NBC

שירות הסטרימינג החדש, שנקרא על שם הטווס מהלוגו המפורסם של החברה האם, ייצא לדרך באביב 2020. בתפריט: "המשרד", "מחלקת גנים ונוף" וגרסה מחודשת ללהיט הניינטיז "הצלצול הגואל". המחיר טרם פורסם

מלחמת הסטרימינג מתחממת: תאגיד NBCUniversal הודיע אתמול (יום ג') כי שירות הסטרימינג שלו ייצא לדרך באפריל 2020 וייקרא "פיקוק" - על שם הטווס המפורסם מהלוגו הוותיק של NBC. המחיר של השירות יתפרסם בסמוך למועד ההשקה.

 

NBC (צילום: AFP)
NBC. מצטרפים לזירה לוהטת(צילום: AFP)

 

השירות יכלול 15 אלף שעות של תוכן, כולל הסדרות המצליחות "המשרד" ו"מחלקת גנים ונוף", גרסה חדשה ללהיט של תחילת שנות התשעים "הצלצול הגואל", דרמה מקורית בשם "ד"ר מוות", שמבוססת על פודקאסט מז'אנר הפשע האמיתי, וטוקו-שואו בהנחיית ג'ימי פאלון. ב-NBC ינסו לקרוץ לקהל דובר הספרדית עם 3,000 שעות של תוכן בשפה זאת.

 

כיום פועלים בארה"ב שירותי הסטרימינג של נטפליקס (13 דולר לחודש), אמזון (13 דולר) והולו (6 דולר לגרסה עם פרסומות). בנובמבר יצטרפו אליהם דיסני פלוס (7 דולר לחודש) ואפל TV פלוס (5 דולר לחודש). HBO Max של וורנר מדיה יושק באביב והוא צפוי לעלות 15-18 דולר.

 

פותחים את הארנק

לקראת ההשקות של השירותים החדשים, החברות פותחות את הארנק ומשלמות סכומי עתק על סדרות מצליחות שאותן יזרימו באופן בלעדי אצלן. NBC תשלם מאה מיליון דולר לשנה במשך חמש שנים על הזכויות של "המשרד", שהייתה עד כה בנטפליקס. שלשום הודיעה נטפליקס כי רכשה את הזכויות על "סיינפלד" לחמש שנים, ככל הנראה תמורת יותר מ-500 מיליון דולר.

HBO Max, לעומת זאת, יזרים באופן בלעדי בארה"ב את "חברים", שעליה שילם 425 מיליון דולר לחמש שנים, ואת "המפץ הגדול", שעלתה לו לפי דיווחים לא פחות ממיליארד דולר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים