מקדונלד'ס תמכור את ההמבורגר הטבעוני של ביונד מיט; המניה מזנקת
ענקית המזון המהיר תשווק לתקופת ניסיון את ההמבורגרים הטבעוניים הפופולריים, בינתיים רק בקנדה. מניית ביונד מיט מגיבה בזינוק של 10% בוול סטריט. בישראל כבר מוכרת הרשת המבורגרים טבעוניים של נסטלה
מקדונלד'ס חוברת לחברת תחליפי הבשר הפופולרית ביונד מיט: ענקית המזון המהיר הודיעה היום (ה') שתשווק לתקופת ניסיון את ההמבורגרים הטבעוניים של ביונד מיט בסניפים שלה בקנדה. הפיילוט יימשך 12 שבועות החל מ-30 בספטמבר, ב-28 סניפים בדרום מערב אונטריו. בעקבות ההודעה מניית ביונד מיט מזנקת במסחר בבורסת וול סטריט בניו יורק בכ-10%.
נדחתה עתירת בורגראנץ' נגד זכיית מקדונלד'ס במכרז בנתב"ג
מצטרפת לטרנד: המבורגר טבעוני במקדונלד'ס
למרות המחאה: מקדונלד'ס חוזרת לנתב"ג
ההמבורגרים הטבעוניים יופיעו בתפריטי הסניפים כ-PLT - ראשי תיבות של המילים צמח, חסה ועגבניה (Plant, lettuce and tomato), ויימכרו תמורת 6.49 דולר קנדי. "המבחן הזה יעזור לנו ללמוד לגבי ההשלכות האמיתיות של הגשת PLT, כולל הביקוש לו מצד הלקוחות וההשפעה על תפעול המסעדות", אמרה אן וולגרן, סגנית נשיא לאסטרטגיית תפריטים גלובלית במקדונלד'ס.
הפופולריות של תחליפי הבשר של חברות כמו ביונד מיט ו-Impossible Foods נסקה השנה, לאחר שיותר ויותר רשתות הסעדה אמריקניות הוסיפו את מוצריהן לתפריט. בורגר קינג השיקה לאחרונה בכל ארה"ב גרסה חדשה של הוופר שלה, שמכילה את ההמבורגר של אימפוסיבל פודס.
מסעדות בארה"ב מכניסות לתפריטיהן המבורגרים צמחיים, כדי למשוך לקוחות שמעוניינים לצמצם את צריכת הבשר שלהם. מקדונלד'ס נשארה עד לאחרונה מחוץ למגמה הזאת בצפון אמריקה, לדבריה מתוך רצון להבין טוב יותר את הטרנד לפני שתיקח בו חלק. היא כבר מוכרת המבורגרים מן הצומח בגרמניה ובישראל בשותפות עם נסטלה, שהחלה למכור את ה-Awesome Burger שלה לקמעונאים בארה"ב השבוע.
ביונד מיט הביעה ביטחון ביכולתה לספק את הביקוש של כל רשת מסעדות. בחודש יוני האחרון אמר המנכ"ל אית'ן בראון לאנליסטים שהחברה יכולה להתמודד עם הביקוש של כל רשת מזון מהיר. מקדונלד'ס, שהיא רשת המסעדות הגדולה ביותר בארה"ב מבחינת מכירות, מפעילה כ-14 אלף סניפים ברחבי ארה"ב.