ב.מ.וו סדרה 8 גראן-קופה - עכשיו יותר חזקה
לאחר שהציגה לפני חודשים ספורים מרכב ארבע הדלתות גראן-קופה לסדרה 8 הצעירה, מוסיפה כעת היצרנית הגרמנית גם גרסאות M חזקות
600 או 625 כ"ס, 3.3 או 3.2 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. ב.מ.וו מרחיבה את היצע דגמי סדרה 8 עם מרכב ארבע דלתות שבחרטומו פועמת יחידה חזקה במיוחד המגיעה מחטיבת M הספורטיבית, כמו ב-M8 קופה מוכרת.
קבלו את ב.מ.וו סדרה 8 גראן-קופה M8 "רגילה", ולצדה גרסת קומפטישן (Competition, תחרות) חזקה יותר. שתיהן סביב מנוע ה-V8 בנפח 4.4 ליטר הסופר-מוגדש של היצרנית שמצויד גם במערכת פליטה עם השפעת צליל "אקטיבית". כדי שלא תשכחו לרגע עד כמה ספורטיבי הרכב בו אתם נוהגים.
ה-8 גראן-קופה שנחשפה לפני כארבעה חודשים מציעה מרכב ארבע דלתות מוגדל ל-8 קופה שנגיעה ארצה לפני כשנה, עם עוד 23 ס"מ לאורך, שלושה ס"מ נוספים לרוחב ובסיס גלגלים ארוך בלא פחות מ-20 ס"מ כדי לאפשר לשני נוסעים בוגרים - פחות או יותר - לשבת מאחור.
ב-M8 המפרט אינו שונה מהותית, עם מספר הבדלים מתבקשים. הבולט שבהם: בעוד הגראן-קופה הרגילה מסתפקת ב-530 כ"ס ממנוע ה-4.4 ליטר V8, ב-M8 הוא מזנק ב-70 עד 95 כ"ס בקומפטישן. בהתאם, זמן הזינוק ל-100 קמ"ש עומד על 3.3 או 3.2 שניות בהתאמה בלבד.
תיבת ההעברה תכלול גם כאן שמונה הילוכים עם הנעה כפולה-קבועה בעלת אפשרות למצב "ספורט" וכמובן, אפשרות לניתוק הגלגלים הקדמיים מטיפול בכוח המנוע לטובת הנעה אחורית בלבד המעודדת היגוי יתר מלבב ומחסל צמיגים. וכפי שדיווחנו בעבר, שני מצבי כיול לדוושת הבלימה - רגיל וספורטיבי. בנוסף בחרה ב.מ.וו בגימורים שחורים-דרמטיים בכל מקום אפשרי.