שתף קטע נבחר
 

במקביל למשבר בסלקום: איבדה כ-5,000 לקוחות באוקטובר

החברה נמצאת בתחתית טבלת הניודים לחודש אוקטובר, בפער גדול מהמתחרות; we4G מובילה את הטבלה עם גיוס חיובי של כ-5,000 לקוחות

 

צפו: סלקום ופלאפון מאיימות בפיטורים המוניים ערב החגים    (צילום: משי בן עמי, ירון ברנר)

צפו: סלקום ופלאפון מאיימות בפיטורים המוניים ערב החגים    (צילום: משי בן עמי, ירון ברנר)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

we4G, מותג הסלולר של חברת אקפסון 018 שבבעלות חזי בצלאל, ממשיך להוביל את טבלת הניודים גם בחודש אוקטובר. החברה סיימה את החודש עם גיוס חיובי של כ-5,100 לקוחות נטו - מדובר בגיוסים בקיזוז נטישות, לא כולל לקוחות חדשים בשוק. במקום השני נמצא המפעיל הווירטואלי רמי לוי עם גיוס חיובי של כ-1,900 לקוחות, לאחר שבתחילת ספטמבר יצא עם חבילה ב-12.5 שקל למחזיקי כרטיס האשראי של הקבוצה.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

מי אחראי למשבר בשוק הסלולר והאם המחירים יעלו? שאלות ותשובות

כל הטעויות שעשתה סלקום בדרך לתוכנית ההתייעלות הדרמטית

המשבר בסלולר: "אחרי החגים - לרבים מעובדי סלקום לא יהיה לאן לחזור"

 

אחריו, כלל החברות סיימו את החודש עם גיוסים שליליים: טלזר 019 עם אובדן מינורי של כ-20 לקוחות; פלאפון איבדה כ-350 לקוחות בלבד לאחר שבחודש שעבר נטשו אותה יותר מ-5,000 לקוחות ברקע עיצומי ועד העובדים; פרטנר, שרגילה להיות בתחתית הטבלה, איבדה כ-470 לקוחות בלבד ומבין ארבע החברות הגדולות המשיכה להציג את שיעורי הנטישה הנמוכים ביותר; גולן טלקום איבדה כ-570 לקוחות; HOT מובייל איבדה כ-1,800 לקוחות, לאחר שבחודש שעבר גייסה כ-2,000 לקוחות בזכות החבילה ב-14.90 שקל בשיתוף עם סאני. החברות מציגות אובדן לקוחות קטן לעומת חודשים קודמים וזאת בעקבות מספר ימי עבודה מצומצם בחודש אוקטובר לאור החגים.

עובדי סלקום מפגינים (צילום: יאיר שגיא)
עובדי סלקום מפגינים(צילום: יאיר שגיא)
 

בתחתית הטבלה בפער גדול מהמתחרות נמצאת סלקום שאיבדה כ-5,200 לקוחות. החברה זכתה להד תקשורתי נרחב בחודש האחרון לאחר שההנהלה הודיעה כי היא צפויה לפטר בין 500-1,000 עובדים במסגרת תוכנית התייעלות מקיפה שמטרתה צמצום ההוצאות השנתיות של החברה.

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום (צילום: סיון פרג') (צילום: סיון פרג')
ניר שטרן, מנכ"ל סלקום(צילום: סיון פרג')
 

בתגובה להודעתו של ניר שטרן, מנכ"ל החברה, עצרו עובדי סלקום את עבודתם וההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה. לאחר מכן הודיעו הצדדים כי העיצומים הוקפאו ובימים אלה מתנהל משא ומתן בין הצדדים כאשר הנהלת החברה שכרה את שירותיו של עופר עיני.

 

בנוסף, החברה הודיעה בתחילת ספטמבר כי היא מעלה מחירים בחבילת 24.90 שקל שאיתה יצאה ביום הבחירות באפריל, למרות שהציגה זאת ללקוחות כ"מחיר קבוע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים