מיצובישי ASX עדכני - החל מ-136 אלף שקל
רכב הפנאי הקטן של מיצובישי נוחת כאן עם מראה מעודכן ויחידת הנעה משופרת. המחיר התייקר ב-2,000 שקלים
העיצוב מיישר קו עם הסגנון העדכני של היצרנית וכולל חזית דומה לאקליפס-קרוס, עם סבכה מודגשת ויחידות תאורת לד מפוצלות. כמקובל בקטגוריה, גם מקומם של מגני פלסטיק שחור סביב למרכב ופסי גגון מושחרים לא נפקד.
בתא הנוסעים יש כעת מסך מגע גדול יותר ("8 במקום "7, עדיין בהתקנה מקומית ולא מקורי), עיצוב שונה למתגי בקרת האקלים ומושבים האמורים להציע תמיכה משופרת. המידות נותרו זהות לדגם היוצא (267 ס"מ בסיס גלגלים) וגם תא המטען ללא שינוי (393 ליטר).
הדגם העדכני משווק כעת בתקינה אירופאית (אמריקאית בקודם) ויאפשר מעתה התקנת וו גרירה שלא התאפשרה ב-ASX היוצא.
יחידת ההנעה נותרה 2.0 ליטר בנזין אטמוספרי עם גרסה עדכנית למערכת תזמון השסתומים של מיצובישי (MIVEC) ותפוקה זהה - 150 כ"ס. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה בכיול שונה ושישה יחסי העברה קבועים מראש, עם הבטחה לאופי פעולה טבעי יותר. ההנעה תהיה קדמית.
הביצועים נותרו ללא שינוי: 11.7 שניות ל-100 קמ"ש, 190 קמ"ש מרביים אך צריכת דלק של 14.7 ק"מ לליטר, טובה ב-10% מבעבר תודות לתוספת מערכת עצור-סע. כיול מיתלים שונה מבטיח לשפר את התנהגות הכביש והיכולת הדינמית, תוספת חומרי בידוד אמורה להפחית רעשי רוח ודרך.
גרסת הבסיס (אינטנס ב-136 אלף שקל) כוללת מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים (חד-אזורית), בקרת שיוט וחישוקי "18 קלים, בעוד גרסת הביניים (אינסטייל ב-139 אלף שקל) מוסיפה מפתח חכם ומראות מתקפלות חשמלית.
הגרסה הבכירה (פרימיום ב-148 אלף שקל) מוסיפה ריפוד דמוי-עור חלקי למושבים עם חימום לקדמיים וחלון שמש. אבזור הבטיחות נותר זהה וכולל בלימה אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב ותאורה דינמית. הגרסה הבכירה מוסיפה גם התראת שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור.