הטוטאל לוק של GOLF&CO: כל הפתרונות לבית
החברה פועלת לחיזוק המובילות שלה בתחום הטקסטיל לבית ומשיקה את מצעי הג'רסי PRO – הדור הבא של מצעים. במקביל, היא מתמקדת בפתיחת חנויות קונספט נוספות במוקדים מרכזיים, במטרה למצב אותה כמובילה בתחום עיצוב הבית. לרשת אתר סחר המעניק ללקוחות מגוון רחב של פתרונות עיצוב איכותיים ומשתלמים
בשיתוף Superbrands
קבוצת גולף החלה לפעול ב-1987 כחברה פרטית בבעלות תשלובת כיתן והפעילה את רשת חנויות גולף. כיום, נמצאת קבוצת גולף בבעלות כלל תעשיות ועוסקת בעולמות האופנה ועיצוב הבית. GOLF&CO מציעה פתרונות עיצוב לכלל חללי הבית: טקסטיל, כלי בית, כלי בישול, אפייה, נוי מעוצב, ריהוט, ספא וטיפוח ועוד.
GOLF&CO מזוהה כרשת המציעה פריטים איכותיים לעיצוב הבית. בשנים האחרונות החליטו ברשת להגדיל את טווח האפשרויות והמחירים בכל קטגוריות המוצרים, כך שבכל תחום ניתן למצוא היום מוצרים הפונים לסוגי קהל שונים במגוון מחירים. לרשת GOLF&CO כ-70 חנויות בפריסה ארצית ובקניונים מובילים, וכן חנות דגל המשתרעת על למעלה מ-1,000 מ"ר במתחם הלח"י בבני ברק.
הסביבה התחרותית
התחרות בענף אופנת הבית הפכה לצפופה יותר בשנים האחרונות, עם כניסת קמעונאיות גדולות, חנויות ורשתות פרטיות לתחום. על אף שמוצרי GOLF&CO מזוהים עם איכות טווח המחירים ורמת הגימור בעולמות אלה הוא רחב, בפרט בתחרות מול רשתות מקומיות מוזלות ומול האונליין – כאשר יותר ויותר ישראלים עוברים לקניות ברשת.
בזירת האונליין, ל-GOLF&CO יש יתרון כשהיא הקמעונאית הישראלית היחידה עם נוכחות משמעותית ברשת, לאחר שהשיקה אתר סחר מתקדם והוכיחה כי היא יכולה לספק ללקוחות ערך של איכות, עיצוב מוקפד וטרנדי, נוחות ומחירים משתלמים גם בזירה זו.
האתגר השיווקי
לאחר שביססה והרחיבה את פעילותה באונליין בשנתיים האחרונות, GOLF&CO ממשיכה לפנות לקהלים חדשים באמצעות הרחבת מגוון הקטגוריות בהן היא פועלת ומיצוב מעמדה בתחום עיצוב ואופנת הבית בישראל, ובתחום הטקסטיל לבית בפרט. האתגר המתמשך של הרשת הוא יצירת חוויית קנייה חדשה ומבודלת ללקוחותיה, שתביא לידי ביטוי טרנדים בעיצוב עדכני לכל חדר ופינה בבית.
הפתרונות היצירתיים
על מנת להמשיך ולספק ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים, שעונה על צורכיהם המשתנים, תוך שמירה על חוויית קנייה ייחודית, GOLF&CO פועלת בערוצים מגוונים.
חיזוק המובילות בקטגוריית הטקסטיל לבית - השנה עלתה GOLF&CO עם קמפיין שמטרתו לחזק את תפיסת המקצועיות והאיכות של הרשת, תוך התמקדות בקטגוריית הליבה בה מתמחה GOLF&CO – קטגוריית הטקסטיל לבית. הקמפיין הושק בחודש ספטמבר האחרון, תחת המסר "הגיע הזמן להחליף מצעים", והתמקד במצעי הג'רסי האהובים והנמכרים של הרשת. במסגרת הקמפיין, הושקה סדרת מצעי הג'רסי PRO – הדור הבא של מצעי הג'רסי. סדרת מצעי הג'רסי PRO נוצרה לאחר מחקר ופיתוח טכנולוגי המאפשר סריגת חוטי אלסטן לתוך בד סריג, כך שמתקבל סדין בעל גמישות יוצאת דופן, המתלבש בקלות על המזרן ועוטף אותו בצורה מיטבית.
חנויות קונספט - רשת GOLF&CO שמה לה למטרה לפתוח חנויות קונספט באזורים שונים בארץ כבר במהלך השנתיים הקרובות. החנות הראשונה שנפתחה היא חנות דגל ענקית בלב מתחם חנויות הריהוט והעיצוב הפופולרי, ברחוב הלח"י בבני ברק, כאשר הרשת פועלת להשקת חנויות קונספט באזורים נוספים בארץ כבר במהלך החודשים הקרובים. חנות הקונספט בהלח"י משתרעת על שטח של למעלה מ-1,000 מ"ר, והוקמה בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים. מטרתה המרכזית היא לסייע ללקוח לבנות "טוטאל לוק" לבית - עיצוב שלם שכולל את כל הפתרונות המתאימים. החנות עצמה מחולקת ל"סיפורים": פינות וחדרים שונים בבית הישראלי, הממחישים ללקוחות את אפשרויות העיצוב והשילוב הרבים לחללים הביתיים בין אם זה חדר השינה, הסלון או אפילו המסדרון. חוויית הקנייה הייחודית מציעה השראה לאיכות ועיצוב במגוון רמות מחיר, ומראה כיצד שינוי קטן כמו שולחן צד, שטיח או כלים מעוצבים יכול להפוך כל חלל לייחודי ומזמין.
הרשת פועלת לחיזוק החנות כיעד אליו מגיעים במיוחד על מנת לחדש את מראה הבית ולשאוב רעיונות עיצוביים. במטרה לעמוד באתגר שהציבה לעצמה, ולהוביל את עולמות עיצוב הבית בתפיסת הצרכן הישראלי, GOLF&CO מציעה בחנות קולקציות קפסולה בלעדיות ומוגבלות בשיתוף מעצבים מובילים.
קולקציות קפסולה - השנה, השיקה הרשת קולקציית קפסולה חדשה - "מרוקו LOVE", שנוצרה ועוצבה בהשראת התרבות המרוקאית. הקולקציה כוללת מוצרי טקסטיל, כלי בית וריהוט קל. אירוע ההשקה של הקולקציה התקיים בחנות הדגל בסגנון מסיבת חינה מרוקאית, ומשך אליו מובילי דעה, סלבריטאים ועיתונאים רבים. כמו כן, הרשת משתפת פעולה עם הסופרת והעיתונאית ענת לב-אדלר, מחברת רב המכר "כותבת ומוחקת אהבה". לב-אדלר ידועה בטקסטים שמחברים נשים למסרים מעצימים. שיתוף הפעולה עם הסופרת החל ברשת האופנה גולף, ולאור הצלחתו הוחלט לייצר קולקציית טקסטיל וכלי בית, שמביאה לידי ביטוי את כוחה של המילה הכתובה, תוך שילוב מסרים מעצימים, קליטים ושנונים בנושא אהבה והעצמה נשית. בין היתר, כוללת הקפסולה כוסות קפה עליהן הכיתוב "כל מה שרציתי נמצא כאן", עציצים עם הכיתוב "פרחים זה החיים", מגשי גבינות עליהם כתוב "פרוסות עבות יותר טעימות", שטיחוני סף הנושאים את המשפט "באתי, אפשר להתחיל", ציפיות לכריות עם הכיתוב "חולמים בלילה, מגשימים ביום" ועוד.
שיפור מתמיד של אתר הסחר - ל-GOLF&CO יש נוכחות משמעותית באונליין כבר מעל שנתיים באמצעות אתר סחר המספק ללקוחות פתרונות של איכות, עיצוב מוקפד וטרנדי, נוחות ומחירים משתלמים. החברה משפרת את האתר באופן תדיר, והופכת אותו לאטרקטיבי עבור קהלים נוספים.
קטגוריות חדשות בעיצוב הבית - תחום אביזרי הנוי ואופנת הבית התרחב מאוד בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר ישראלים מבקשים ליצור אופי ייחודי ומעוצב לביתם ולהביא לידי ביטוי את טעמם האישי. מעצבי הבית של GOLF&CO פועלים על מנת להעניק ללקוחות את האפשרות לעשות זאת גם ללא הוצאה כספית גדולה. זאת, מתוך מודעות לנראות הגבוהה של אביזרי הבית כאשר יותר ויותר אנשים מצטלמים בסביבתם הביתית ומעלים תמונה לרשתות החברתיות.
ב-GOLF&CO זיהו את המגמה והגבירו בשנים האחרונות את קצב עדכון המוצרים בחנויות, תוך התרחבות לקטגוריות חדשות בעולמות עיצוב הבית. זאת, על מנת שבכל ביקור יוכלו הלקוחות להתרשם ממגוון עדכני, ליהנות ממוצרים ייחודיים ושונים – ולא פחות חשוב – להוות One Stop Shop לכל צורכי עיצוב הבית. בשנה החולפת המשיכה הרשת להרחיב את תחום הריהוט הקל (כורסאות, הדומים, שולחנות קפה, שידות צד מדפים וספריות), ובנוסף ניתן לרכוש בה גם ספות דו-מושביות, אהילים, מנורות עומדות ושטיחים בגודל מלא.
דברים שלא ידעת על GOLF&CO
- הסלוגן הראשון של החברה היה "הבית לובש אופנה".
- ב-1991 השיקה GOLF&CO מבצע טרייד-אין לטקסטיל, שכל הכנסותיו הוקדשו ל"מבצע שלמה".
- ב-30 שנות פעילותה נמכרו ברשת למעלה מ-50 מיליון מגבות.
- GOLF&CO הייתה זו שהמציאה את השם "כרבולית" שהפך לשגור בשפה היומיומית.
- GOLF&CO הייתה הרשת הראשונה למכור מוצרי טקסטיל שמקורם בגידול אורגני.