"חדר משלי": שיתוף הפעולה של עמינח עם בני נוער
עמינח פרצה השנה את תחום הסלונים המעוצבים באמצעות קו מוצרים חדש למותג אמריקן קומפורט - הכולל מנועים המאפשרים שכיבה כמעט מלאה, ובחלק מהמוצרים גם שקע טעינה לסמארטפון. במקביל, השיקה הרשת את הספר "חדר משלי" עבור בני הנוער, שאף לקחו חלק ביצירה
בשיתוף Superbrands
קבוצת עמינח פועלת בעולם השינה באמצעות שתי זרועות: האחת, בפיתוח הנדסה ושיווק מזרנים ופתרונות שינה לקהלים מגוונים, והשנייה - כקבוצת רשתות קמעונאיות מתמחות.
ברשת עמינח סנטר שמים דגש מיוחד על השפעת שינה טובה על איכות החיים של הלקוחות, ומשקיעים משאבים בפיתוח ושיווק פתרונות שינה, המתייחסים למבנה הגוף ולצרכיו. עמינח, כמשווקת מזרנים ופתרונות שינה, השיקה לאורך השנים מותגים וקונספטים שונים - בהם המרכז הבריאותי, ספפה, מיטה וחצי, King Koil, iSpace, אמריקן קומפורט ועוד.
בעמינח הבינו בשנים האחרונות שבנוסף למותג מוּכָּר ואמין שמספק פתרונות שינה מתקדמים ומותאמים, הלקוחות מחפשים גם חוויה עיצובית שתהפוך את חדר השינה הפרטי למקום אישי ושקט, שיכול להציע מפלט מחיי היומיום. כתוצאה מכך, בשנים האחרונות החברה פועלת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם אדריכלים ומעצבי פנים מובילים, שכל אחד מהם מעצב את "חדר השינה של חלומותיו" שבמרכזו ניצבת אחת המיטות של המותג. המיטות של המעצבים והאדריכלים יוצרות בחנויות הרשת קולקציות מגוונת, עשירות ועדכניות.
בנוסף, כחלק מקישור המותג עם שינה טובה, עלתה עמינח ב-2018 בקמפיין שילוט חוצות בולט שהציג את המזרנים המתקדמים של המותג תחת הסיסמה "לישון טוב, לחיות טוב".
רשת החנויות של עמינח
לעמינח 50 חנויות בפריסה ארצית, המופעלות תחת שלושה פורמטים שפונים לקהלי מטרה שונים. המותגים השונים מאפשרים לכל לקוח למצוא את המוצרים, רמות המחיר והעיצוב המתאימים לצרכיו.
בשנים האחרונות החלה החברה בגיבוש אסטרטגיה קמעונאית לפיה הקירבה בין הסניפים היא יתרון. הצרכנים מבצעים בכל מקרה חיפוש בין אלטרנטיבות לפני שהם מקבלים החלטה, ולכן כדאי שהאלטרנטיבות יהיו קרובות זו לזו, כך שלצרכן יהיה קל למצוא את מבוקשו באחד מסניפי הקבוצה.
רשת החנויות והפורמטים השונים שלה, מאפשרים לעמינח לתת מענה לצרכן החדש שדורש זמינות לצד מחיר ולספק לו הרבה יותר "Value for Money", כלומר מוצרים איכותיים במחיר משתלם וזמינות מיידית. כך, מתמודדת עמינח מול התחרות ומול האפשרויות הבלתי מוגבלות העומדות בפני הצרכן בעידן הדיגיטלי, ומספקת לו את המוצרים הטובים ביותר, במחיר הטוב ביותר, בזמן הקצר ביותר ובפורמט שמתאים לו.
רשת גוד נייט - הבית הראשון שלי. רשת גוד נייט נולדה כפורמט לקהל הצעיר - סטודנטים, צעירים וזוגות שעוברים לדירה הראשונה שלהם, ומחפשים פתרונות שינה בתקציב מוגבל. גוד נייט מרכזת מוצרים של מותגים מובילים ומציעה מחירים אטרקטיביים במיוחד. בנוסף, מציעה הרשת חוויית שירות המבוססת על מערך מומחים שמתאימים את המוצר הנכון ללקוחות, ומאפשרים לכל לקוח להתנסות במוצר שרכש במשך 30 ימים ללא התחייבות. רוב המוצרים בחנויות נמכרים תחת המותג הפרטי, כאשר החלק הארי של המכירות מתבצע בשיטת "שלם וקח". זאת, במטרה לתת מענה לדרישות הלקוחות בני דור ה-Y שרוצים לקבל את המוצרים כבר במועד רכישתם, או כמה ימים מאוחר יותר. בשנים האחרונות הגדילה הרשת משמעותית את נוכחותה בדיגיטל.
רשת עמינח סנטר - השלב הבא בעולם השינה. רשת עמינח סנטר מספקת פתרונות ללקוחות מבוססים יותר, המנהלים קריירה, משפחה ובית. הרשת משווקת חדרי שינה ומוצרים בסגנונות שונים ובמגוון מותגים, הכוללים את מיטב החידושים הטכנולוגיים.
המותגים הנמכרים ברשת - עמינח, King Koil, ספפה, מיטה וחצי, מערכות מתכווננות סוויספלקס, SERTA Masterpiece ועוד - מציעים פתרונות לחוויית שינה מושלמת.
אמריקן קומפורט - נוחות יוקרתית ומפנקת. רשת הפרימיום אמריקן קומפורט מספקת בשורה מפנקת באמצעות מוצרים יוקרתיים שהדגש בהם הוא על איכות ונוחות, רוגע ושלווה. בין מוצרי הרשת ניתן למצוא כורסאות טלוויזיה, מערכות ישיבה מתכווננות, סלונים מתכווננים, כורסאות מסאז' המדמות עיסוי ידני ועוד. בשנים האחרונות הרחיבה הרשת באופן משמעותי גם את המזרנים והמיטות המתכווננות של המותג, כמו גם שורה של מוצרי נוחות ופינוק דוגמת מסאז'רים לידיים ולרגליים – ונהנתה ממגמת צמיחה בתחומים אלה.
בליבת המותג עומד צוות של מהנדסים ומעצבים, שמאפשרים להביא לשוק מוצרים מתקדמים ביותר. החברה הקימה במהלך השנים מחלקת פיתוח מקצועית שבמסגרתה מהנדסי החברה פיתחו מנגנונים מכניים חכמים לכורסאות הנפתחות, שמוגנים בפטנט עולמי. מנגנון שפותח בחברה נמכר כיום גם ליצרניות אחרות בעולם. בשנים האחרונות מלווה את הכורסאות המתכווננות של המותג הסלוגן "פינוק ממחלקה ראשונה".
הפתרונות היצירתיים
כדי להמשיך ולמצב עצמה כחברה המספקת פתרונות מתקדמים בתחום השינה, לצד הרצון לספק מענה לצרכים חדשים ולהתרחב לקהלים נוספים, פעלה השנה עמינח בשני אופנים מרכזיים:
סלונים מעוצבים - באמצעות המותג אמריקן קומפורט נכנסה השנה החברה לתחום הסלונים המעוצבים. בעבר, נתפסו מוצרי אמריקן קומפורט כנוחים ומפנקים, אבל לא מעוצבים בהכרח. בשנה האחרונה הושם דגש משמעותי על עיצוב מוצרי המותג, במטרה להעניק להם פן נוסף. קו המוצרים החדש כולל מנועים חשמליים המאפשרים להגיע לשכיבה כמעט מלאה, להעלות ולהוריד את המשענת, ובחלק מהמוצרים אף יש שקע טעינה לסמארטפון.
"חדר משלי" - בעמינח הבינו כי בקרב קהל בני הנוער יש רצון הולך וגדל להיות מעורבים בעיצוב חדרי השינה שלהם. הרשת השיקה פרויקט משותף עם כוהנת העיצוב אורלי רובינזון - הספר "חדר משלי". זהו שיתוף פעולה שני עם רובינזון. הספר כולל חדרים בסגנונות שונים, אותם עיצבו מעצבים בולטים, בשיתוף ובהשראת בני נוער שלקחו חלק ביצירה. הוא כולל גם מגוון רחב של טיפים עיצוביים ורעיונות מקוריים, והודפס בכריכה עבה וכיומן עבור בני נוער עם עמודי מדבקות, עמודים נקיים לכתיבת מטלות ועוד
דברים שלא ידעת על עמינח
- הלקוח הישראלי מחליף מזרן פעם ב-7 שנים בממוצע.
- המיטה המתכווננת הראשונה בעולם עם ארגז מצעים פותחה בעמינח.
- השחקנים עוז זהבי, סנדי בר, אגם רודברג, עומר ברנע ואחרים התחילו את קריירת הדוגמנות שלהם כילדים המקפצים על מזרני עמינח.
- צרכנים יכולים לשלוט במיטות החשמליות המתכווננות של עמינח באמצעות אפליקציית סמארטפון.