שתף קטע נבחר
 

מיני GP - קטנה, עצבנית, במספר מוגבל וגם אצלנו

גרסת הקצה למכונית הקטנה של מותג מיני הוצגה בתערוכת לוס אנג'לס, עם ביצועים ויכולת דינמית גבוהה במיוחד. רק 3,000 יחידות יעלו על הכביש, כמה מהן ינחתו כאן במחצית השניה של 2020

מיני מציגה בתערוכת לוס אנג'לס את ה-GP, גרסת קצה שתיוצר במהדורה מוגבלת של 3,000 עותקים. לישראל היא צפויה להגיע באמצע 2020.


סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

באופן היסטורי, גרסאות GP שהוצעו גם בדור הראשון והשני של המיני, הן הקיצוניות והחזקות בהיצע ומסמלות למעשה את השלב האחרון בחיי הדגם, בדומה למקובל בפורשה עם גרסאות GT2 ל-911. מנוע 2.0 ליטר מוגדש מפיק כאן 306 כ"ס, 75 כ"ס יותר מהנתון המרשים בגרסת JCW. אבריו הפנימיים חוזקו (גל ארכובה, בוכנות, טלטלים), יש מגדש טורבו גדול יותר עם יחס דחיסה שונה, מערכת הזרקת דלק בלחץ גבוה יותר, תוספת מצננים לקירור יעיל וסעפת יניקה ופליטה שונות, האחרונה גם מאפשרת צליל מנוע ערב יותר - כך היצרנית.

מיני GP ()

בשונה משני הדורות הקודמים של ה-GP שצוידו בתיבות שישה הילוכים ידנית, כאן השידוך הוא רק לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית עם כיול ייעודי. ההנעה תהיה קדמית דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות בדרך ל-265 קמ"ש מרביים, 0.9 שניות פחות ו-19 קמ"ש יותר מה-JCW.

 

מיני GP ()

מיני מבטיחה כי שיפרה את היכולת הדינמית תודות למיתלים נוקשים יותר המנמיכים את המרכב בסנטימטר ונעזרים בתושבות מנוע נוקשות יותר, מוט גישור עליון בין בתי בולמי הזעזועים וכיול שונה למערכת ההגה. הבלמים גדולים יותר (360 מ"מ מלפנים) וצמיגי הנקוק וונטוס S1 איוו-2 דביקים (225/35) מולבשים על חישוקי "18.

מיני GP ()

בנוסף היא מצוידת במסיטי אוויר גדולים סביב בתי הגלגל העשויים קרבון ומאפשרים להרחיב את מפסק הסרנים ללא פגיעה במקדם הגרר. ספוילר אחורי מסיבי בקצה תא המטען אמור להקנות כוח הצמדה במהירויות גבוהות. הסרת הספסל מאחור מאפשרת הפחתה של כ-75 ק"ג במשקל העצמי.

 

מיני GP ()

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים