בנק הפועלים יפצה לקוחות שלא קיבלו הודעות עדכון על תנועות בחשבון
הבנק יפצה מנויים של שירות העדכונים on time, שלא קיבלו את ההודעות שאמורות לאפשר להם מעקב על חשבונם. ככל הידוע, הפיצוי המקסימילי ללקוח עומד על כ-600 שקל, והחשיפה הצפויה לבנק נאמדת ב-10-15 מיליון שקל
בנק הפועלים יפצה לקוחות שהיו מנויים על שירות העדכונים של הבנק on time, אך לא קיבלו את ההודעות. מדובר בשירות סמסים חודשי שבו הבנק מעדכן את הלקוח בתנועות בחשבון ומאפשר לו לעקוב אחרי הוצאות והכנסות, כמו כניסה ליתרת חובה, יציאת כספים בהוראת קבע, כסף שהתקבל ועוד.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מנכ"ל בנק הפועלים רוצה לקצץ את מודל הקביעות של העובדים
לאומי ופועלים חשופים בעשרות מיליוני דולרים לחוב של WeWork
בנק הפועלים: ירידה של 5% ברווח הנקי ל-871 מיליון שקל
השירות, שעולה עד תשעה שקלים בחודש, הושק ב-2013. בשבועות האחרונים החלו להתקבל פניות בבנק מלקוחות שהתלוננו שלא קיבלו הודעות אף שהיו מנויים על השירות. הבנק בדק את הנושא, אישר כי התופעה קיימת ואף רחבה יחסית, ופנה לבנק ישראל לעדכן על הגילוי תוך הבטחה לפצות את הלקוחות שנפגעו. ככל הידוע סכום הפיצוי המקסימלי ללקוח עומד על כ-600 שקל, שווה ערך לכ-66 חודשים או חמש שנים וחצי של מינוי. החשיפה הצפויה לבנק נאמדת ב-10־15 מיליון שקל.
הבנק מסיים בימים אלו לאמוד את היקפה של התקלה ולהיערך לזיכוי הלקוחות בגין העמלות שנגבו, כולל איתור לקוחות שהיו מנויים לשירות החל משנת 2013 ואינם עוד לקוחות הבנק, וכן לקוחות שהחליפו מספר טלפון ולא עידכנו את הבנק. הלקוחות הרלוונטיים יזוכו בעלויות השירות עבור החודשים שבהם לא קיבלו אותו, לרבות הפרשי ריבית והצמדה.
אתמול פירסם בנק הפועלים את הדו"ח לרבעון השלישי שבו הרוויח 736 מיליון שקל, בהשוואה ל-950 מיליון שקל ברבעון המקביל, ירידה של 22.5%. התשואה להון ירדה ל-7.6%, בהשוואה ל-10.7% ברבעון המקביל. זהו דוח אחרון של הבנק תחת המנכ"ל הקודם אריק פינטו.