שתף קטע נבחר
 

מחברת איפור מקומית לענקית קוסמטיקה בינלאומית

GA-DE הרחיב השנה באופן משמעותי את פעילותו באירופה וארה"ב, בין השאר באמצעות חנות האונליין של המותג אשר רשמה עלייה של מאות אחוזים במכירות. בנוסף המשיך המותג לחזק את מעמדו בתחום הטיפוח, והשיק מספר סדרות המבוססות על נוסחאות חדשניות

בשיתוף Superbrands

 

המותג GA-DE בבעלות דניה קוסמטיקס נוסד ב-1985 על ידי משה בן ששון, אדם בעל חזון והבנה מעמיקה של עולם הצבעים, שהאמין כי הצבע מהווה את האלמנט החמישי, עם יכולת השפעה על הדרך בה אנו חושבים ורואים את העולם.

 

בן ששון החל את דרכו ביבוא, שיווק והפצה של סדרת עפרונות איפור לעיניים ולשפתיים, שכללה מגוון רחב של צבעים. לאור ההצלחה הוחלט להשיק גם סדרת לקים בצבעים נועזים וזוהרים, שכבשה את המדפים בכל חנויות הקוסמטיקה בישראל. ב-1987 הושק מוצר הדגל "אדמה אינדיאנית" בארבעה גוונים, ועד היום הוא נחשב לאחד המוצרים הפופולריים ביותר של המותג.

 

בשנים שלאחר מכן, המשיכו ב-GA-DE להרחיב את קו המוצרים ולבסס את המותג בקטגוריית האיפור עם מגוון רחב של צבעים, תוך שילובו ברשתות הפארם בישראל. בשנת 1995 יצאה החברה לראשונה מגבולות ישראל, והפיצה את מוצריה במדינות מזרח אירופה ואוסטרליה.

 

המהפך הגדול ב-GA-DE התרחש בשנת 1996 כאשר דניה קוסמטיקס צירפה לשורותיה את סיבל בן ריטן, המכהנת כמנכ"לית ומנהלת קריאטיבית. סיבל, המאמינה באסטרטגיית צמיחה מהירה תוך מתן דגש על פעילויות שיווק חדשניות, הובילה את צוות פיתוח ועיצוב המוצרים ליצירת מותג נחשק ועדכני. כיום, מוביל המותג את קטגוריית ה-SEMI-SELECTIVE של עולם הקוסמטיקה ומציע ללקוחותיו יוקרה נגישה באמצעות נראות, שירות ואיכות המוצרים בטווח מחירים אטרקטיבי.

 

FEEL THE BEAUTY

המסר FEEL THE BEAUTY מלווה את המותג מתחילת דרכו, והוא מתכתב עם האמונה שנשים לא רק רוצות להיראות יפות, הן גם רוצות להרגיש זאת. האפשרות להעניק להן את היופי כמקור לביטחון, אהבה עצמית והעצמה נשית - היא התכלית והערך המנחה של המותג.

 

ההון האנושי

מיום היווסדו של המותג עומדים האנשים בלב פעילותו. החל מצוותי פיתוח המוצרים, דרך יועצות היופי בסניפים ועד הלקוחות. המשאב האנושי שעליו מבוססת החברה הוא המרכיב החיוני להצלחתה. כיום מועסקים בה מעל 700 עובדים, מתוכם כ-450 יועצות יופי הפועלות בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ, מתוך מטרה להעניק שירות אישי ומקצועי. ב-GA-DE מאמינים שלמרות כל החידושים המרגשים של הקידמה והטכנולוגיה, הצורך הבסיסי בקשר ובמגע האנושי נשאר ללא שינוי.

 

JA-DA ()

הסביבה התחרותית

שוק הקוסמטיקה בישראל רווי מותגים מקומיים ובינלאומיים, שמציעים ללקוחות מגוון גדול של מוצרים בטווח מחירים רחב. לפי מחקר שערך המותג, GA-DE מצליח לשמור על מעמדו הבולט. אחת משתי נשים ישראליות העידה כי יש לה לפחות מוצר אחד של המותג בביתה.

 

הרחבת הפעילות הבינלאומית

השנה הרחיב המותג באופן משמעותי את פעילותו הבינלאומית. באירופה החל המותג להימכר ברשת MARIONNAUD, המחזיקה חנויות בצ'כיה, הונגריה וסלובקיה, והרחיב את פעילותו בגרמניה עם כניסה לרשת GRADMANN היוקרתית.

 

בארה"ב ממשיכה חנות האונליין של המותג להראות צמיחה במכירות, כאשר השנה חלה עלייה משמעותית של מאות אחוזים במכירות החנות לעומת השנה הקודמת.

 

עולם הסושיאל והחנות דיגיטלית

כחלק מביסוס נוכחותו בזירת המכירות הדיגיטלית, השיק השנה המותג חנות דיגיטלית חדשה המיועדת לשוק המקומי, עשירה בתכנים בתחומי הביוטי והלייף סטייל - בהם שיעורי איפור והצצות לטרנדים האחרונים. החנות הדיגיטלית מחוברת לערוצי הסושיאל, ומאפשרת רכישה מהירה ופשוטה על פי עקרון "SHOP THE LOOK", של מראות איפור שונים. בנוסף, המשיך השנה המותג לחזק את נוכחותו ברשתות החברתיות. עמוד האינסטגרם של המותג עבר השנה את רף 120 אלף העוקבים והפך לעמוד הקוסמטיקה הישראלי בעל מספר העוקבים הגדול ביותר. העמוד כולל עשרות תחרויות ופעילויות לעוקבות, עבודה צמודה עם משפיעניות וסלבריטאיות ושיח מתמיד עם העוקבות בסטורי ובפיד.

 

פעילות בתחום הטיפוח

בשנה החולפת המשיך GA-DE במגמת חיזוק תחום הטיפוח, על ידי השקה של מספר סדרות טיפוח חדשניות פרי מחקר ופיתוח של מעבדות המחקר בארץ ובשוויץ.

 

סדרת אניגמה FX. סדרת מוצרי טיפוח ואנטי אייג'ינג חדשנית, להעצמת האנרגיה התאית והשבת חיוניות וזוהר לעור. מוצרי הסדרה עוצבו במראה שחור אלגנטי. היא מכילה את המרכיבים הפעילים המתקדמים ביותר בתחום טיפוח העור ומבוססת על תגלית "מנגנון האוטופגיה", עליה זכה פרופ' יושינורי אוסומי מיפן בפרס נובל, ואף זכתה בפרס "מוצר השנה".

 

סדרת REVIVALIST. סדרת מסכות מתקדמת, הכוללת ארבע מסיכות שונות.

 

ממחקרים שערך המותג עלה כי פרופיל הלקוחה בנקודות המכירה שונה מפרופיל הלקוחה בחנויות הדיגיטליות, ולכן נבנתה תוכנית השקה חדשנית שנתנה מענה מדויק לקהלים השונים. בנקודות המכירה הושם דגש על אפקטיביות המוצרים, ובערוצי הדיגיטל הוצג קמפיין עם תכנים צבעוניים יותר, בדגש על חוויית השימוש. השקת הסדרה לוותה בקמפיין טלוויזיוני, קמפיין דיגיטל נרחב ופעילות חווייתית עם עשרות סלבריטאיות ומובילות דעת קהל. תוך שבועיים מהשקת הסדרה נמכרו עשרות אלפי יחידות, והמלאי שאמור היה להספיק לחצי שנה - אזל.

 

פעילות בתחום הבישום

סדרת בשמי אייקון של GA-DE ממשיכה להוביל את מכירות שוק הבישום בארץ עם שבעה בשמים בניחוחות שונים, המותאמים במדויק לצרכים ולהעדפות של הנשים בישראל. במרץ 2019 התחדשה הסדרה האהובה בבושם נוסף - ICON FRENCH LACE. בושם בניחוח אורבן שיק מתוחכם המשלב ניחוחות הדרים וורדי "תחרה צרפתית" העטופים באקורדים של תווי פצ'ולי ווניל. ההשקה של הבושם לוותה בפעילות שיווקית מקיפה, שכללה דקורציה מרהיבה בנקודות המכירה ומתחם פופ אפ שנדד בין נקודות המכירה, והציע שילוב של סטיילינג, איפור ובישום.

 

הפעילות השיווקית שליוותה את ההשקה כללה עבודה עם משפיעניות ועיתונאיות מובילות, אשר יצרו חשיפה חסרת תקדים ברשתות החברתיות ובעיתונות, לצד פרסום בערוצים המסורתיים.

 

השקת קולקציות קפסולה

השנה המשיך GA-DE במסורת השקת קולקציות קפסולה ייחודיות, שעוצבו בהשראת הגוונים והטרנדים השולטים על מסלולי תצוגות האופנה ברחבי העולם. בין השאר השיק המותג פלטות של צלליות חדשניות המאפשרות ליצור מגוון רחב של מראות איפור - החל מעדין ומאופק ועד למראה נועז ונוצץ במיוחד. בנוסף הושקו גם היילייטרים ושימרים בצבעים ומרקמים למראה קורן במיוחד, ושפתונים בשלל גוונים במרקמים מפתים - סאטן מלטף, מט מטאלי אופנתי, קרמי עשיר בפיגמנטים או חצי שקוף ובוהק.

 

דברים שלא ידעת על GA-DE

המותג GA-DE זכה בפרס "הספק המצטיין" של רשת סופר-פארם במשך 17 שנים ברציפות.

אחת משתי נשים בישראל מעידה שיש לה לפחות מוצר אחד של GA-DE.

שלוש מתוך ארבע נשים בישראל השתמשו במוצרי GA-DE.

בכל שש דקות נמכר מוצר של GA-DE.

סדרת המסכות REVIVALIST אזלה מהמדפים בחודש ההשקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
GA-DE
סופרבראנדס האנשים מאחורי המותג
סיבל בן ריטן, מנכ"לית
גנית אלון, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל
מומלצים