שתף קטע נבחר
 

הרומן בין קים קרדשיאן לקסטרו מסתיים מוקדם מהצפוי

בעקבות המכירות החלשות של משקפי קרולינה למקה בארה"ב, החוזה לשנתיים שבין חברת קסטרו-הודיס לפרזנטורית שלה יתקצר לשנה בלבד

הרומן בין קים קרדשיאן, הפרזנטורית של קרולינה למקה בארה"ב, לקבוצת קסטרו-הודיס עומד להסתיים אחרי שנה בלבד. ל"ידיעות אחרונות" ול-ynet נודע כי יוסי גביזון, מבעלי הקבוצה, חזר מפגישה עם קרדשיאן ובאי כוחה, ובה סוכם שאף כי החוזה המקורי היה למשך שנתיים, הוא יסתיים בתום השנה הראשונה.

 

אחרי כישלון הקרדשיאן: עוד חזית לקרולינה למקה

לא סיפקה את הסחורה: קמפיין קרדשיאן של קסטרו נכשל בישראל

קים קרדשיאן תהיה שותפה של בר רפאלי בקרולינה למקה

 

הסיבה: פער דרמטי בין התחזיות והציפיות ובין המכירות בפועל של משקפי קרולינה למקה בארה"ב. החוזה החדש על סיום ההתקשרות אמור להיחתם בשבועות הקרובים. על פי החוזה המקורי, הייתה קרולינה למקה אמורה לשלם לקרדשיאן על פעילותה לקידום המותג, שכללה תמונות באינסטגרם שלה שבהן היא מרכיבה את המשקפיים, שישה מיליון דולר בשנה למשך שנתיים.  

קים קרדשיאן (צילום: יח
קים קרדשיאן לקרולינה למקה(צילום: יח"צ)
 

עד כה, על פי דו"חות קסטרו, השקיעה החברה במיזם האמריקני 50 מיליון שקל, כולל שישה מיליון הדולר הראשונים שכבר שולמו. בסך הכל תוכנן במקור להשקיע 100 מיליון שקל בשנתיים. עם זאת, בגלל התוצאות, ייתכן שההשקעה לא תוחזר ותימחק.

 

בסוף השנה תבחן קסטרו-הודיס את המשך דרכו של המותג קרולינה למקה בארה"ב. אחת האופציות להמשיך להפעיל את האתר אבל ללא השקעות בשיווק. הפריצה של קרולינה למקה לארה"ב, באמצעות הקמת אתר למכירת משקפיים, התבססה על כוחה השיווקי של קרדשיאן: הנחת היסוד הייתה שמתוך 140 מיליון העוקבים שלה, כ-10% ייכנסו לאתר קרולינה למקה בארה"ב, ומהם 10% ירכשו, כלומר מכירות של 1.4 מיליון זוגות משקפיים בזמן קצר. בפועל מכרה קרולינה עד היום עשרות אלפי זוגות בלבד.

 

תזכורת: ההשקה המתוקשרת של קרולינה למקה עם קים קרדשיאן    (צילום: ירון שרון)

תזכורת: ההשקה המתוקשרת של קרולינה למקה עם קים קרדשיאן    (צילום: ירון שרון)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הרגלי הצריכה בתחום המשקפיים שונים

העלות הכבדה של התשלומים לקרדשיאן והפעילות בארה"ב גרמו הפסדים לקרולינה למקה. אף שאין ספקות בעניין יכולת המכירה של קרדשיאן, כפי שבאה לידי ביטוי במכירות המחטבים שלה או במוצרי איפור, בדיעבד התברר כי הרגלי הצריכה בתחום משקפיים שונים. בניגוד לביגוד או לאיפור, הם נעשים בתדירות של פעם-פעמיים בשנה בלבד ולכן פחות מושפעים מקידום המכירות של קרדשיאן.

 

זאת ועוד, ליין משקפי השמש שעיצבה קרדשיאן בעבור קרולינה לא נחל הצלחה מסחרית, לא בארץ ולא בארה"ב. קרדשיאן גם ביטלה את בואה לישראל לקידום הקולקציה. המשקפיים היו אופנתיים מאוד, אבל פחות מסחריים בעבור הקהל הרחב.

 

בקבוצת קסטרו מתלבטים כעת בעניין המשך הפעילות בחו"ל, בייחוד לנוכח הצלחותיה של למקה בשאר המדינות שבהן היא פועלת לצד הפעילות הרווחית שלה בישראל: מקסיקו, פנמה, תאילנד, אוסטרליה, ספרד ואנגליה. הפעלת 40 החנויות בחו"ל רווחית, וייתכן שעדיף יהיה להשקיע את המשאבים שהופנו לארה"ב במקומות שבהם היא מרוויחה ומצליחה.

 

רשת קסטרו אישרה את הפרסום ב-ynet וב"ידיעות אחרונות", ודיווחה לבורסה כי בקרוב ייחתם הסכם לסיום החוזה עם קים קרדשיאן. לפי ההודעה, "קרולינה למקה יחד עם קים קרדשיאן בוחנים יחדיו אפשרות לעדכון תנאי ההתקשרות לרבות תקופת מתן השירותים".

פורסם לראשונה 24/11/2019 10:07

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: יח"צ
קים קרדשיאן לקרולינה למקה
צילום: יח"צ
מומלצים