קופיקס מציגה: ירידה במכירות בתי הקפה וצמיחה במרכולים
מכירות בתי הקפה המשיכו להכביד על החברה של רמי לוי - וירדו ל-15.5 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה לעומת 17.6 מיליון שקל אתשקד. בסה"כ רשמה קופיקס בדו"חות הכספיים הכנסות של 70 מיליון שקל
קופיקס חותמת את הרבעון השלישי של השנה עם קיפאון בהכנסות, לצד עלייה ברווח הגולמי ומעבר מהפסד לרווח תפעולי. את הרבעון חתמה רשת בתי הקפה עם הפסד נקי של 650 אלף שקל. מכירות בתי הקפה המשיכו להכביד על החברה ורשמו ירידה של 12% ל-15.5 מיליון שקל לעומת 17.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
אחרי שנה בלבד: מנכ"ל קופיקס מסיים את תפקידו
רמי לוי חתם את הרבעון עם עלייה של 17.5% במכירות
קופיקס: ירידה במכירות בתי הקפה הובילה להעמקת ההפסד
מכירות המרכולים צמחו ב-4.5% והסתכמו ב-51.3 מיליון שקל, וסייעו לבלום ירידה במכירות החברה שהסתכמו ב-70.9 מיליון שקל, בדומה לרבעון השלישי אשתקד.
בזכות שיפור תנאי הסחר מהספקים והשוואתם למחירי הקנייה של רשת רמי לוי, עלה הרווח הגולמי ברבעון ב-15% ל-21.3 מיליון שקל. בעקבות העלייה ברווח הגולמי בתקופה בה המכירות לא עלו, זינקה הרווחיות הגולמית ל-30% מהמכירות לעומת 26% בתקופה המקבילה אשתקד.
החברה, שחתמה את הרבעון השלישי אשתקד בהפסד תפעולי של 1.8 מיליון שקל, הציגה ברבעון החולף רווח תפעולי של 975 אלף שקל. החברה נערכת להמשך הסבת סניפי סופר קופיקס למותג רמי לוי בשכונה. בעקבות קבלת אישור רשות התחרות לרכישת ארבע חנויות רשת שוויצריה הקטנה, תמזג הרשת את הסניפים האלו לתוך הפעילות הקיימת.
כדי לחזק את זרוע בתי הקפה, פועלת החברה לצמצום הוצאות ההפצה והלוגיסטיקה וקידום שיפוץ הסניפים. החברה בוחנת כיצד לשלב בבתי הקפה קונספט שירות עצמי שיביא להתייעלות בהוצאות כוח אדם.