פיתוח חדש: חיישנים יבדקו אם חסרה סחורה על המדפים
הסטארט-אפ הישראלי WiseShelf, שפיתח מדפים חכמים שמסייעים לקמעונאים לנהל מלאי, נכנס ל-14 סניפי סופר-פארם
בעקבות התחרות: סופר-פארם תפתח מגה-סניפים חדשים בהשראת רשת ספורה
שופרסל מול סופר-פארם: תחרות הפארמים עולה על טיסה
מלחמת הפארמים ועליית מותגי הטיפוח: האם הצרכנים מרוויחים מזה?
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
לדברי המנכ"ל, שלום נקדימון, "לקמעונאי אין מידע בזמן אמת מה קורה במדף - אם המוצרים נגמרו, אם הם יושבים במקום הנכון, אם צריך למלא חוסרים. החיישן שלנו מודד את התפשטות האור בחנות, והאלגוריתם מבין כמה מוצרים יש על המדף. אם הוא ריק, יש הרבה אור. זו בעצם פלטה שמולבשת על מדפים קיימים, כל כמה ס"מ יש חיישן אור, והכל מחובר לאפליקציה. יש גם מצלמה על כל 12 מדפים, שבודקת שהמוצר במיקום המדויק והוא המוצר הנכון". נקדימון הוסיף כי החברה בקשר גם קמעונאים באירופה ובארה”ב.
לחברה 12 פיילוטים בעולם, ולהערכת נקדימון הפוטנציאל עצום. "באירופה וארה"ב יש 600 מיליון מדפים".
סופר-פארם גם השקיעה בחברה, לצד פובליסיס, קרן פיץ' טרי ונילסן אינובייט, חממה וקרן השקעות. WiseShelf נולדה בנילסן אינובייט, החממה וקרן ההשקעות של נילסן. מנכ”ל החממה דב ירקוני מסביר שהשינוי הגדול אצל החברה התחיל כאשר היא הצליחה להעביר את כל המוצרים שלה למוצרים אלחוטיים, כך שאינם תלויים במקור כוח חיצוני. “אני מאמין שיש כאן פוטנציאל עצום”, אמר ירקוני.