גילויים חדשים בחקירת התרסקות המסוק של בראיינט
הגוף הממשלתי שחוקר את האירוע פרסם תמונה אחרונה של כלי הטייס לפני הרגע הטרגי, וטוען כי הטייס ביצע טעות קריטית. "ב-80 עד 90 אחוזים מהמקרים הפעולה הזאת תגרום לקטסטרופה"
גילויים חדשים בחקירת התרסקות המסוק בה נהרגו קובי בראיינט, בתו ג'יאנה ושבעה אנשים נוספים. המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה, שחוקרת את האירוע פרסמה תמונה ממצלמות אבטחה בה נראה המסוק בפעם האחרונה. כמו כן, היא מסרה כי הטייס ארה זוביאן יכול היה להיחלץ ממזג האוויר הקשה שהיה באותו הזמן.
קובי בראיינט - אגדה שהייתה באמת
ונסה בראיינט הכחישה שהתאבדה
לברון בכה: "אנחנו שבורי לב" שאקיל התפרק: "קובי ואני מחוברים לנצח"במסוק של קובי לא הייתה מערכת לזיהוי קרקע
תיעוד חדש: זירת התרסקות המסוק בו נהרגו בראיינט ובתו
על פי החקירה, המסוק היה בגובה של 701 מטרים בזמן התאונה, והיה צריך לטפס 30 מטרים כדי לעלות מעל העננים שהקשו על תנאי הראות. אבל במקום זה הטייס פנה שמאלה, הגביר מהירות (290 קמ"ש) והתרסק אל תוך ההר.
"לפי מה שקרה אפשר להבין שהוא איבד שליטה על המסוק", אומר יועץ הבטיחות האמריקני קיפ לו. לטענתו, הטייס יכול היה לעלות עם המסוק לגובה הנחוץ תוך 12 שניות בלבד וכך להינצל. "ברגע שאתה עולה מעל העננים הכל מסתדר". הטייס המנוסה מייק סגלי, שטס באיזור המדובר מעל 35 שנים, הוסיף: "כשטייס מנסה להזיז את המסוק מצד לצד במקום לעלות גבוה יותר, ב-80 עד 90 אחוזים מהמקרים תהיה קטסטרופה".
בארה"ב טוענים כי החברה הממשלתית לא תסיים בקרוב את חקירת ההתרסקות וייקח לה לפחות שנה שלמה עד שתגיש את הדו"ח הסופי.
התמונה האחרונה של המסוק
צילום מסך
מומלצים