שתף קטע נבחר

 

100 אלף כרטיסים נמכרו למשחק בלתי נראה

קבוצת הכדורגל לוקומוטיב לייפציג מהליגה הרביעית בגרמניה יצאה בקמפיין מיוחד, כדי להתמודד עם ההשלכות הכלכליות של המשבר העולמי

במועדון הגרמני לוקומוטיב לייפציג, שממוקם בליגה הרביעית בגרמניה - בדרך כלל רגילים לראות מספר ממוצע של 3,000 אוהדים ביציעים. יוזמה חדשה של המועדון הביאה למכירה של יותר מ-100 אלף כרטיסים למשחק, כשהיעד הוא 120 אלף.

 

למעשה, הקמפיין שהחל כבר ב-19 במרץ משווק כרטיסים בעלות של אירו אחד, למשחק מול "יריב בלתי נראה" שעתיד להתקיים ב-8 במאי, ולפי דובר המועדון כל מה שעומד להתרחש בו מוגדר כסוד שיתגלה בהמשך. "הולך להיות שידור חי מהאצטדיון, הזרקורים יעבדו ופרשני הרדיו שלנו ידווחו על המשחק", המשיך הדובר, והסביר שהכסף שייאסף ישמש להמשך קיומו של המועדון, שמחזיק ב-300 שחקני נוער וצריך לשלם לאנשי הצוות ולטפל במתקנים.

 

לוקומוטיב לייפציג נגד טוטנהאם בגביע אופ
לוקומוטיב לייפציג נגד טוטנהאם בגביע אופ"א 1974(צילום: AP)

 

לוקומוטיב לייפציג הוא מועדון שקיים כבר 126 שנים, ומשנות ה-60 עד ה-80 הופיע בקביעות במפעלים האירופים. זכורה במיוחד ההתמודדות שלה בחצי גמר גביע אופ"א ב-1987 מול בורדו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים