שתף קטע נבחר
 

הולנדיה: חויית שינת הוליסטית

ממיטה וכרית מותאמות אישית ועד מוצרי אווירה לחדר השינה - חברת הולנדיה הבינלאומית מחברת את השינה למגמת ה-Well Being ומבטיחה שכל אחד מאיתנו יתעורר בכל יום לחיים חדשים

"לא אמנות של מה בכך היא השינה: למענה חייב אתה יום שלם להיות ער" (מתוך "כה אמר זרתוסטרא", מאת פרידריך ניטשה). ואכן, שנת לילה איכותית, על פי אבי ברססט, הבעלים והמנכ"ל של המותג הולנדיה, היא אמנות בפני עצמה. תורה שלמה שהיא הבסיס החשוב ביותר לאיכות חיים ולתועלת בריאותית. את המסר הזה, שגם מעוגן במחקרים מדעיים, מעביר ברססט, המשמש גם כנציג ישראל בארגון השינה הבינלאומי בכל הזדמנות וברוחו הוא פועל.

 

המותג הולנדיה נוסד בישראל בשנת 1981, על ידי הוריו של אבי, יצחק ויהודית ברססט, חקלאים ממושב אורות. "אבי – חקלאי שחדשנות ויצירתיות הובילו אותו תמיד – היה הראשון שהביא לישראל את הארטישוק. מכיוון שסבל מכאבי גב תכופים הוא חיפש מיטה מיוחדת שתקל עליו ומצא את מבוקשו", מספר ברססט. וכך החליט ברססט האב, לאחר שקרא במגזין מחו"ל על מיטה מבית המותג Auping ההולנדי, לרכוש אותה. המיטה עמדה בציפיות, כאבי הגב נעלמו, והשינה הפכה לטובה ויעילה יותר, ומכאן הדרך להפצת הבשורה ולייבוא המותג לישראל הייתה קצרה.

 

הדמיה (צילום: יח
הולנדייה(צילום: יח"צ)

 

בין שינה לאיכות חיים

הולנדיה נחשבת למותג הוותיק, היוקרתי והמתקדם ביותר בישראל בכל הקשור להנדסת שינה, ומאופיין בעיקר בחדשנות עולם השינה. "בניגוד למה שרבים סבורים, שמדובר בתחום מסורתי ומיושן, החידושים בתחום השינה רבים, מורכבים ומתעדכנים בתדירות גבוהה", אומר ברססט. "החידושים האלה, שהקפיצו את תעשיית מוצרי השינה, מבוססים על תוצאות מחקרים בדבר החשיבות העצומה שיש לשינה טובה ועד כמה היא תורמת לאיכות החיים של כולנו, יחד עם תזונה טובה ופעילות גופנית. אדם שישן רק ארבע שעות בלילה, לדוגמה, שווה ערך בנהיגה שלו לאדם ששתה כוס יין".

 

כחלק ממגמת החדשנות בתחום שמייצגת חברת הולנדיה, היא מייבאת לארץ ומייצגת בלעדית את מותגי השינה המובילים בעולם, בהם של המותג ההולנדי הוותיק Tempur, את המותג האנגלי הוותיק Vispring ועוד מותגים שהמשותף לכולם הוא חדשנות פורצת דרך. אבל בחברה לא עוסקים רק בייבוא מדויק של מבחר מוצרי שינה, אלא גם בפיתוח מוצרים ופתרונות שינה מבוססי טכנולוגיות מתקדמות המשפרים באופן מובהק את איכות השינה. גולת הכותרת הן מיטות מתכווננות שפיתוחן יוצא מנקודת המוצא לפיה גופנו אינו מותאם לשינה על משטח שטוח לחלוטין, וכדי ליהנות משינה בריאה ומרעננת, הגב צריך להיות מורם קמעה כדי לאפשר נשימה עמוקה, וכפות הרגליים צריכות גם הן להיות מורמות כדי לעודד זרימת דם נכונה. חידוש נוסף הגיע בהשקת המיטה הראשונה היורדת מתחת לקו 180 מעלות – פרפקט TRIO – מה שמספק תמיכה מתאימה לאנשים שרגילים לישון על הבטן. חידוש נוסף של החברה מפנה את תשומת לב לכרית, או "המזרן של הצוואר", כפי שבהולנדיה מעדיפים להגדיר אותה.

 

"יש חשיבות עצומה לשינה על כרית נכונה, לא פחות ממזרן טוב", אומר ברססט. "מסיבה זו פיתחנו קולקציה שלמה של כריות בהתאמה אישית". על החידושים האלה ואחרים זכתה החברה בנוסף ליותר מעשרה פרסי עיצוב וחדשנות בישראל במהלך השנים.

החבילה ההוליסטית הזו מבית הולנדיה אינה מזניחה אף פרט בדרך לחוויית השינה המושלמת, וכך מתווספים למבחר מערכות השינה המתכווננות והמתקדמות גם פתרונות אירוח שונים (כמו ספות שהופכות למיטת אורחים נוחה), כלי מיטה ואפילו סדרת בשמים (Sense) ליצירת אווירה רגועה ונעימה בחדר השינה.

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים